Note fondée sur 932 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
87 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2024 sur Hotels
clean room, very good location max 15min to downtown, easy on highway good price, good breakfast, swimming pool, close to few restaurant like SEN HIBACHI SUSHI a must try!!!! happy with my stay
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2023 sur Expedia
Pour cette gamme de prix je m’attendais à pire. L’hôtel est très correct. Le petit déjeuner est suffisant. Accès facile au nouveau Casino
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Michel,Thank you for your recent stay with us! We're so glad you enjoyed our convenient location and tasty breakfast. It would be an honor to welcome you back the next time you're in Memphis!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mai 2023 sur Expedia
A rafraichir
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mai 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Philippe,Everyone needs a getaway where they can get refreshed and reset. Luckily, Ramada by Wyndham West Memphis has everything you need to accomplish this. Thank you so much for the review. We look forward to welcoming you back again soon.
2 sur 5
par un voyageur

Dirty hotel

Publié le 13 févr. 2023 sur Hotels
The rooms are dirty and so is the breakfast room. I got sick a few hours after having breakfast. In short, the hotel should be avoided.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
We are disappointed that this was our impression of our hotel. Please know that our staff is dedicated to providing clean accommodations, and we follow all guidelines to ensure we are providing fresh food during breakfast hours. However, we will share your feedback with our team, and if you wish to discuss your experience in more detail, feel free to reach out to us offline. It was a pleasure to host you, and we hope you will offer us a second chance to show you a better stay we know we are capable of delivering.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 déc. 2022 sur Expedia
Il s'agit d'anciennes chambres fumeurs, il y avait des traces de brûlures sur le lit. La machine à laver était brisée ai si que la machine à glace au 2e étage. Vous ne payez pas cher mais vous avez ce que ça vaut.. .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 déc. 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mikael,Thank you for your comments. It seems like you were given one of our smoking rooms, and we ask that you let us know as soon as you notice a discrepancy in your booking so we can address the matter and accommodate you accordingly. Rest assured, maintenance is looking into the claims they've made to ensure our facilities are in working order, and we hope to offer a better overall value the next time you visit Ramada by Wyndham West Memphis.
5 sur 5
par un voyageur

Très bien

Publié le 1 août 2022 sur Hotels
Nous avons apprécié cet hôtel. Accueil agréable grâce à Phyllis. Petit-déjeuner complet. Piscine... Juste un petit bémol car il n'y a pas de frigo ni micro-ondes dans la chambre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Richard, We enjoyed hosting you! It's great that our service team made you feel welcome, especially Phyllis, and we're also glad that our ample breakfast offerings and refreshing pool added to your experience at Ramada by Wyndham West Memphis. We hope to see you again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 juill. 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 août 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Hôtel de bord d’autoroute correcte

Publié le 21 mars 2019 sur Hotels
Hôtel de bord d’autoroute, bon rapport qualité/prix. Les chambres sont propres et non bruyantes, nécessiteraient un rafraîchissement, literie confortable. Correcte pour le prix. Bien pour une nuit de passage.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 juin 2018 sur Hotels