Note fondée sur 911 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur de Plaisir

Publié le 5 août 2019 sur Expedia
Les lits sont trop petits pour 2 personnes normales et les chambres côté autoroute sont bruyantes surtout la nuit. Le buffet du petit-déjeuner est très bien mais cher. Ls salle de fitness est très bien équipée. Le personnel est aimable. Se garer dans Memphis est difficile et payant ; le parking de l'hôtel avec valet s'impose mais il est cher (environ 29 dollars par jour avec les taxes).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2019 par John W, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous, Thank you for taking the time share your feedback. We look forward to another opportunity to serve you.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 oct. 2024
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 sept. 2024
3 sur 5
par un voyageur

DID NOT GET WHAT WAS PROMISED TO ME

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
I was promised free breakfast, but was told at check-in that they would not honor that. had to call Hotels.com and stay on chat about an hour talking back and forth, to get it. When i checked in, i did not get the room promised. and the one i got was filty...had to immediately call front desk and get another room. was promised corner room, but it only had one corner visable...the other view was blocked!! i just gave up and stayed there
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We're sorry about the issues you experienced with your stay but we are happy our staff was able to accommodate you. We'll work hard to improve and hope to provide a better stay next time.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Decent for a short stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Angela,Thank you for choosing Sheraton Memphis Downtown Hotel. We appreciate your compliments and cannot wait to welcome you back soon for another fantastic experience!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 juill. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 juill. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2024 sur Hotels
No house keeping in 4 days. Dirty rooms to begin. Staff not very friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Benjamin,We apologize for any inconvienence you had during your recent stay. This is not the experience we strive to provide our valued guests. Rest assured, we will share your comments with our team to ensure we are meeting our high standards of hospitality and cleanliness going forward. It was a pleasure having you here, and we hope to have the chance to change your perceptions in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia