Note fondée sur 904 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de BOULOGNE BILLANCOURT
Publié le 15 août 2022 sur Expedia
Expérience chaotique !
Tout d'abord un des voituriers a confondu notre voiture avec un fumoir de Marijuana et nous a laissé un souvenir dans la voiture (j'ai gardé une photo de ce reste de cannabis) avec une odeur insupportable dans l'habitacle...
Ensuite, la chambre était située derrière les ascenseurs dont les conduits étaient en courant d'air permanent et faisaient un bruit effroyable à chaque trajet vertical nous empêchant de dormir et donnant l'impression que les ascenseurs étaient dans la chambre. (j'ai immortalisé cela avec une petite vidéo)
Hôtel à fuir et n'étant d'aucune façon digne du standing annoncé.
Un scandale !!
par un voyageur
Publié le 19 juin 2022 sur Hotels
Tres bon rapport qualite prix. Proche de Bayle st
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juill. 2022 par Jabria J., Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating and review.
par un voyageur
Publié le 14 juin 2022 sur Expedia
Proximité de la rue Beale et son attrait. Shepperd et Simon deux valets exceptionnels.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juin 2022 par Jabria J, Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating and review
par un voyageur de Fredericksburg
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Everything at this hotel was beyond my expectations. The staff was friendly and helpful. The room was immaculate. My room was cleaned every day. The only concern is an easy fix. There was an issue with the hot water. It wasn't hot enough for me :).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear LaJeune,Thank you for choosing The Westin Memphis Beale Street! We're delighted that everything exceeded your expectations, from our friendly team to your immaculate room. However, we apologize for any inconvenience regarding the hot water. Rest assured, we will share your comments with our team to ensure this matter is resolved swiftly. It was a pleasure having you here, and we look forward to going above and beyond for you on your next visit.
par un voyageur de dyersburg
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Good security and super nice staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Debra, Thank you so much for your kind words; we appreciate the feedback. We're glad our staff provided you with an excellent experience. It was our pleasure to host you, and we hope that the next time you travel through the area, we will see you again.
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Exelente
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! We’re thrilled we exceeded your expectations at The Westin Memphis Beale Street, and we look forward to welcoming you back soon for another excellent stay!
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Jaylon was extremely helpful, but the morning lady seemed to not be in a good mood,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Erin,Thank you for your feedback. We're glad Jaylon made you feel welcome, and we'll speak with our team to ensure consistency with service. The next time you're in town, please come back to see us.
par un voyageur de Little Rock
Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
I arrived well after 3 and my room wasn’t ready. I had to wait in the lobby >30 minutes. The water in the shower never really got hot. All the parts weren’t available on the coffee machine so I couldn’t make coffee. Bed pillows were flat and unusable. For a premium hotel it was not a premium experience
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear David,Your feedback is valuable as it helps us improve. Please accept our apologies for any issues you encountered. We'll pass your comments to our team to ensure they're addressed. We appreciate your patience during check-in, and we hope to see you again should you be back in the area.
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia