Note fondée sur 411 évaluations de clients

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3,8 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

Désuet besoin de renovation

Publié le 12 déc. 2021 sur Hotels
Chambre petite et désuètes, ce n est pas un 4 etoiles... Le positif les gens sont tres sympathique
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2019 par Jeremias santander, Gestion de l’hôtel
s
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 janv. 2019 sur Expedia
Le "restaurant" ne mérite pas de porter de nom. Deux morceaux de viande mal cuit jetés sur quelques patates. Nous avons demande un peu de beurre pour adoucir tout ce truc, on nous à apporté après une longue attente deux portions de PortSalut !!!!!!
2 sur 5
par Marie Agnès

Hôtel vieillissant et peu entretenu, personnel ok

Publié le 6 janv. 2018 sur Hotels
WiFi moribond et chambre très moches
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Publié le 9 janv. 2017 sur Expedia
Bien situé, propre et peu cher pour le type d'établissement
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 oct. 2024 sur Expedia
We tried to check-in 2 hours early, but room not available (OK), returned at 3 pm and given a superior room but prebooked a Junior Suite with Terrace. Staff said the superior and junior suite we the same. 3 night stay for two people - one small bottle of water, one coffee and milk sachet for 3 days for two people, but kettle and coffee machine in room. Spoke to staff again at check out and this time they said Expedia canceled our room, but they did their best to find alternative but it wasn't the Junior suite. However, they said Expedia cancelled the room, but I didn't need to pay because they had already received payment for the Junior Suite (but who from ???). I requested 2 bottles of water and two coffee sachets for the room, I was charged twice the cost in the bar downstairs and they wouldn't give me a cost breakdown until after I had paid. There were no bathrobes as advertised, some of the power sockets didn't work. The staff were untruthful about our room, but took our money for other Junior Suite - very unsavoury experience and couldn't recommend.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2024 par Staff Nh Mendoza Cordillera , Gestion de l’hôtel
Dear TimothyThank you very much for your comment. We are sorry about what happened, your original reservation was cancelled on Expedia and in our system as well. Then Expedia activated a new reservation and it was not created in our system due to a connectivity error. You did not have to pay anything because Expedia paid your reservation with a virtual card.The assigned room was in the requested category (junior suite). We will take note of your comments to improve our service.Regards
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Nice hotel! Very friendly!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2024 par Bianca Martinez , Gestion de l’hôtel
EstimadoMuchas gracias por su tiempo y predisposición . Nos alegra saber que disfruto de su estadía Saludos
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Hotels
Todo excelente muy buena ubicación, cerca de zonas comerciales como la Avenida Las Heras y la Avenida San Martín, gran variedad de restaurante. Sin duda volvería!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Bianca Martinez , Gestion de l’hôtel
Estimado Omar Luis Muchas gracias por su comentario y puntuación . Fue un placer recibirlos en nuestro hotel . Los esperamos nuevamente
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Bianca Martinez Guest Relations , Gestion de l’hôtel
Estimado Hernesto Muchas gracias por su comentario Nos encanta saber que disfruto de su estadìa ! Lo esperamos nuevamente
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
Hotel bem localizado, atendimento bom, mas o estado de conservação do hotel deixa a deseja. Nos quartos os colchões eram muito velhos. O primeiro quarto solicitamos a troca pois não tinha condição de dormir as molas do colchão dava para sentir nas costas. O piso todo se soltando. Não achei uma boa experiência. O que compensou foi o atendimento dos funcionários.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Bianca Martinez Guest Relations , Gestion de l’hôtel
Estimada Fernanda Muchas gracias por destacar la atencion de nuestros empleados . Queremos que sepa que su opinion es muy importante y hemos tomado nota de lo mencionado . Atentamente