Note fondée sur 10 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,0 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Très agréable
Publié le 26 mai 2024 sur HotelsNous avons séjourné une seule nuit et passé un agréable séjour. Adapté pour les familles avec enfant. Le personne est très agréable.
par un voyageur
Publié le 13 mai 2024 sur Hotels
Le personnel de l'accueil est très sympathiques et arrangeant , dans l'ensemble tout tres bien.
Sauf le seul souci est la très mauvaise qualité du wi-fi
par un voyageur
Publié le 13 mai 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 12 mai 2024 sur Expedia
C’est très joli, les hébergements comme la piscine. Le buffet du petit déjeuner est exceptionnel. Tout le personnel est très sympathique.
par un voyageur
Super voyage
Publié le 16 sept. 2023 sur HotelsNous sommes venus pour la première fois à MInorque et ce ne sera pas la dernière fois. Comita Isla del Aire, en plus d'être très bien avec du personnel très aimable, est très située dans l'île. A conseiller à tout le monde
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2023 par Verónica Rios - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour à Comita Isla del Aire. Nous sommes heureux de lire que vous avez trouvé notre emplacement idéal et notre personnel amical.Nous espérons vous accueillir à nouveau bientôt. Merci beaucoup pour votre recommandation!
par un voyageur
7 day stay with check out
Publié le 15 juin 2024 sur HotelsAfter 3 days we were forced to check-out and check-in in the late afternoon eventhough we had 7 day stay in this hotel. Room needs renovation, loud air - condition, rest is seen on photos, restaurant without „anima”, it is not clean near hotel. Our room was near the road so it was not quiet during the night.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Philip,We would like to clarify that the need to change apartments arose from your decision to extend your stay at Comitas Isla del Aire by making a new reservation for a different type of accommodation. We made every effort to accommodate this request despite being fully booked. As we informed you at the time, it was not possible to keep you in the same apartment due to the high occupancy.You were notified a day in advance that you would need to move, as your new reservation was for an apartment with a balcony, rather than one with a garden as in your initial booking. Despite being informed that other guests were due to arrive, you checked out over two hours late and in a manner that was less than courteous. While we understand that this may have caused some inconvenience, it was simply not possible to meet your request to remain in the same apartment given our full occupancy.We stand by the quality of our facilities and services, and we continue to uphold high standards for all our guests.Very best,Verónica Rios
par un voyageur
Not empathic reception desk
Publié le 11 juin 2024 sur HotelsWe were not nicely forced to check out at 11:00 (the reception desk came to our room 11:30 and told us: Give me the key!) even though we prolonged our stay the day before) for few more nights in the same hotel. We asked to give us new key to check in immediately but they refused us. So we checked out to our car and check in in the late afternoon. Our fridge was full of food and beach towels and clothes were wet due to raining in the morning but the reception desk man didn’t care about it.
Breakfast: selection is not bad, atmosphere inside is better than outside, eggs are fried on vegatable oil which is big disadvantage for me.
par un voyageur
Publié le 26 mai 2024 sur Expedia
Very freindly helpful staff. Good relaxed atmosphere. Spacious units with nice outlooks.
par un voyageur
Publié le 15 mai 2024 sur Hotels
par un voyageur
Perfecto
Publié le 8 oct. 2022 sur HotelsPerfecto muy recomendable!