Note fondée sur 244 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
72 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2024 par Cristy Borges, Gestion de l’hôtel
muchas gracias por sus comentarios, son muy importantes para nosotros.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 janv. 2024 sur Expedia
Room was very clean. Love the high ceilings and staircase. It seems to have been an old hacienda remodeled into hotel. The balcony is a great plus. The outside needs a little TLC. I wonder about the pool as it doesn't seem to have a filtration system. The hotel is located a block from the beach however this part of the beach is not really for relaxing & swimming. The beach to swim & relax is where the malecon starts is 3 long blocks away ~15min walk. The hotel has a little restaurant, apart from that, not many eateries less than ~15min walk away.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2024 par Casa Villamar, Gestion de l’hôtel
Thank you for your comments, we will work on the selected details to provide you with a better experience in your stay
4 sur 5
par un voyageur de chateauguay

Publié le 6 sept. 2022 sur Expedia
Bueno
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2022 par Equipo Villamar., Gestion de l’hôtel
Estimado huéspedFue un placer haberlos tenido en esta su Casa Tecnohotel Casa VillamarAgradecemos sus comentarios y esperamos tenerlos muy pronto de regreso.Saludos Cordiales.
3 sur 5
par un voyageur de Canada

Too expensive

Publié le 25 avr. 2018 sur Expedia
Belle résidence en rénovation, chambre bien, personnel agréable et déjeuner continental trop basic, café moyen. Prix exhorbitant pour une habitation loin de la ville.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 avr. 2018 par Villamar, Gestion de l’hôtel
we are trying to make better the breakfast im so sorry for the inconvenience
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 janv. 2018 sur Expedia
Petit hôtel agréable dans une maison presque centenaire.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 janv. 2018 par villamar, Gestion de l’hôtel
Thank you for your comments
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Our room was spacious and clean but no hand towels or washcloths even after I requested them - just two shower towels for us. Our room was not ready for check in at 3pm and after travelling for 24 hours we were not happy. Front desk gave us two beers while waiting which was nice but then upon check out we were asked to pay for those two beers ?! We thought it was an olive branch for not having our room ready. So the 100 pesos bill I tried to pay and they had no change for a 200 peso bill so I didn’t get me change and left. Tacky - not happy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Casa Villamar, Gestion de l’hôtel
Hola cheri, gracias por tus comentario, lamentamos la mala experiencing. tus comentarios nos ayudan a mejorar. Evaluaremos el caso para poder optimizar nuestro servicio.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Muy tranquila, personal mjy amable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Casa Villamar, Gestion de l’hôtel
Hola Laura gracias por tu evaluación, seguimos trabajando para mejorar nuestro servicio
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
La recepcionista fue bastante grosera con el check-in. Fuera de eso, excelente lugar para hospedarse.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Cristy Borges, Gestion de l’hôtel
lamentamos este inconveniente nuestra intención es hacer de su estancia lo mas agradable posible.
5 sur 5
par un voyageur de San Pedro Garza Garcia

Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
Un hotel que cumple con todos los estándares en limpieza seguridad y un excelente personal amable y dedicado a su trabajo. Las habitaciones y instalaciones siempre limpias felicitaciones a todo el personal de este maravilloso hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Cristy Borges, Gestion de l’hôtel
Muchas gracias por sus comentarios, siempre es un placer atenderlos
5 sur 5
par un voyageur de San Pedro Garza Garcia

Publié le 31 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Cristy Borges, Gestion de l’hôtel
muchas gracias.