Note fondée sur 101 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 sur 5
65 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 août 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur de Marrero

Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
It was dirty they had poop on the wall in bathroom tub was filthy
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
Perhaps they should CLEAN the toilets between guests. Perhaps they should CLEAN the walls of what looks suspiciously like black mold. How about some routine maintenance on doors, jambs, etc. I will never stay in an Econo lodge again!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 mars 2024 sur Hotels
Breakfast=Coffee
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Quiet
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 déc. 2022 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

No breakfast served, ice machine broken old place

Publié le 21 nov. 2022 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 nov. 2022 sur Expedia
roaches in the bathroom, the shower leaked into the main area, and we heard profanity coming from the next room all night.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 nov. 2022 par KP, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future.I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.