Note fondée sur 637 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 27 mai 2024 sur Expedia
Propre mais le divan lit était défraîchi et pas confortable pour dormir.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Manon, Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your feedback regarding your recent stay. While we are glad you found the room clean, we apologize for the discomfort you experienced with the sofa bed. Your comfort is important to us, and we regret any inconvenience this may have caused. We will address this issue with our team to ensure improvements are made. Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to provide you with a more comfortable experience in the future.Sincerely,Hotel Management
par un voyageur
Publié le 15 oct. 2023 sur Expedia
.
par un voyageur
Publié le 15 août 2023 sur Expedia
Déjeuner inclu, mais c’est seulement des barres tendres
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2023 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Philippe, Thank you for selecting our hotel and taking the time to write a review. We apologize if our complimentary grab-and-go breakfast offerings did not meet your satisfaction. We follow our brand standards in selecting items offered at our breakfast, but we always welcome feedback on improving our guest experience. Your concern will be shared with the appropriate individuals so that they know our guests' desires regarding breakfast choices. We do hope you will stay with us another time so we can provide you with a much more satisfying experience.Sincerely,Hotel Management
par un voyageur
Publié le 10 févr. 2023 sur Expedia
Équipement dans les chambres
par un voyageur
Publié le 3 nov. 2021 sur Hotels
Facile d’accès, chambre correct, près de l’autoroute donc bruit des voitures, endroit propre et récent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 nov. 2021 par -Sarah, Guest Engagement Team - WoodSpring Suites, Gestion de l’hôtel
Hello Philippe. Thank you for your kind rating and review. We are so happy that you enjoyed your time with us, and would love to welcome you back on your next visit to the area!
par un voyageur de Quebec
Publié le 23 sept. 2019 sur Expedia
L’employé a l’accueil était souriante et très gentille à notre arrivé , nous avons obtenu tout les détails et un Upgrade de notre chambre sans frais .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2019 par Nationwide Hotel Management Company, LLC , Gestion de l’hôtel
Nous savons que le bon service commence avec un personnel formidable et nous ne pourrions être plus fiers de la nôtre! Merci de rester avec nous et de partager vos charmants compliments. Tu as fait notre journée !!
We know that great service starts with great staff and we couldn't be prouder of ours! Thank you for staying with us and for sharing your lovely compliments. You made our day!!
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2019 par Nationwide Hotel Management Company, LLC , Gestion de l’hôtel
Thank you for the great rating! We are so glad you enjoyed your stay here.
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2019 par Nationwide Hotel Management Company, LLC , Gestion de l’hôtel
Thank you for this awesome rating AND for staying with us!
par un voyageur
Publié le 26 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2019 par Nationwide Hotel Management Company, LLC , Gestion de l’hôtel
We appreciate this great 8 out of 10 rating. Thank you!
par un voyageur
Publié le 21 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2019 par Nationwide Hotel Management Company, LLC , Gestion de l’hôtel
Thank you for this great rating!