Note fondée sur 116 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,7 Propreté de la chambre
2,6 Service et personnel
2,7 Confort de la chambre
2,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur
Honnête pour le prix.
Publié le 22 août 2016 sur ExpediaNous avions besoin d'une chambre dernière minute et rien d'autre n'était disponible dans la région. Étant donné le très bas prix de la chambre, nous n'avions pas de grandes attentes quant à la qualité de celle-ci. Le prix reflète bien la valeur : vieux mais propre (à l'exception de quelques moisisures dans la salle de bain). Le matelas était vieux et pas très confortable. Le personnel à l'accueil était rude et pas très sympatique. Néanmoins, je recommanderais l'endroit à quelqu'un qui cherche à vivre une expérience typique du motel cheap sur le bord du highway. Rien de beau, rien de traumatisant non plus.
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2019 sur Expedia
It wasn't internet,not having any table,chair,ripped bath towel,no napkins,not having coffee machine,disappointment-ed service.
par un voyageur
Publié le 23 août 2019 sur Expedia
excellent motel!
clean and nice!
Manager Sohale was very kind and helpful for customers !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2019 par - Sohale, Gestion de l’hôtel
Thank you Joshua! Happy to hear you enjoyed your stay! We will see you again next time!
par un voyageur
Publié le 19 août 2019 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 18 août 2019 sur Expedia
- It’s newly renovated.
- Front desk is nice and helpful.
- Very poor connection, literally no connection.
- no fridge
- no coffee maker or kettle, but staff brought me a kettle.
- there is a microwave, but the cord is too short , I had to move it to be able to plugin somewhere else.
- cover blanket looks old, there are small holes on the inner blankets
- no chairs
par un voyageur
Publié le 15 août 2019 sur Expedia
This is under new management and they would be wise to not accept guests until the overhaul is complete. First room had a non functioning tv and the cold water tap in the bathroom fell apart on first use. Moved to another room. Dirty items under sink in kitchenette, old towels, joining door did not lock due to being kicked in in the past. No AC, very hot room. No cot available, even though we had booked for one. Friendly enough manager, but he did not know we were coming. And waaay over priced. Can’t recommend. Maybe better after they get the placed fixed up...?
par un voyageur
Publié le 14 août 2019 sur Expedia
It was close to amenities...did not have coffee, utensils or anything, no glasses or cups. The towels smelled sour like they were left in a washer for a long time before it was put in the dryer.
par un voyageur
Publié le 11 août 2019 sur Expedia
Awful Service, Booked 4 months in advance and they cancelled our room and did not let anyone know, Expedia or myself and told me the only way i would be able to get a room is if i paid more money... Would not recommend staying here.
par un voyageur
Publié le 6 août 2019 sur Expedia
1) Couldnt get a hold of them
2) No room service while there i know ran out of tp had to ask. Towels were not change and garbage wasnt emptied
3) Rates too high for 2 queen bed he was charging 149.00 for older hotel..no fridge, no air conditioner.
par un voyageur
Publié le 4 août 2019 sur Expedia
When we arrived the front desk told us our reservation had been cancelled due to a change in ownership and if we wanted to stay we'd be charged double the original rate. I did not stay.