Note fondée sur 922 évaluations de clients
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3,2 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Avis
Publié le 28 avr. 2024 sur HotelsExcellent séjour
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We are delighted to learn that you had an excellent stay with us! Thank you for sharing your positive experience. We hope to see you again soon for another memorable stay.Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 14 mars 2024 sur Expedia
Bruyant
Vieillot
Fuyez
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for any inconvenience caused by noise and any outdated aspects of our facilities. Your comments are valuable to us, and we will work diligently to address these issues. We hope to have the opportunity to improve and provide you with a better experience in the future.Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 14 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 janv. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We are sorry to hear about your experience and would like to understand more about the issues you encountered during your stay. Your feedback is important to us, and we would appreciate it if you could provide more details so we can address and improve any shortcomings. Please feel free to contact us directly to discuss your concerns further.Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 28 févr. 2023 sur Expedia
Bien situé à distance de marche de restaurant.
Chambre propre mais mobilier très vieux
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Lorraine,Thank you for taking the time to review our hotel. We are pleased to hear that you found our location convenient. We apologize that the furniture in your room wasn't up-to-date and hope that it didn't detract from your stay. We are always looking for ways to improve our guests' experience and welcome any feedback you may have. Thank you for your stay and we hope to see you again soon.Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 18 juill. 2019 sur Hotels
Un hôtel typique américain mais qui est un peu désuet ! Cependant le personnel est à votre écoute et est très agréable !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.
Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!,
par un voyageur
Publié le 6 mars 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.
Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!
par ludovic
Publié le 25 avr. 2016 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
par Oral Ali, Gestion de l’hôtel
I am writing to let you know how delighted we were to receive the response about the attention you experienced while you stayed at our hotel. We try to go over and beyond the call of duty for all of our guests. I have informed our guest service agents and department about your compliments. They have asked me to say thank you, it is an honor to have the opportunity in serving you. It is wonderful to know you enjoyed the Hot Cook to order breakfast and a most memorable experience with the facility and staff.
We are extremely proud of our staff, they have been here for a long time and truly express the love for their job and most of all loves to serve all our guests.
We are very pleased you had the privilege to enjoy the use of the room amenities, refrigerator, microwave, coffee & maker, iron & board, hairdryer, large out-door pool, tennis court, WIFI and the state of the art Merritt Island fitness club on our property.
Again, let me thank you for your kind words. We’re committed to total guest satisfaction, and we look forward to your next visit.
par un voyageur
Correct pour 1 nuit
Publié le 29 avr. 2015 sur HotelsEtape de road trip, la veille d'une visite du Kennedy Space Center. Idéalement placé (15 min en voiture), l'hotel porte bien son nom et les tarifs pratiqués (liés à la situation géographique) sont trompeurs au regard de la concurrence: chambre et SDB usées et usagées, propreté correcte, petit-déjeuner limité. On s'en contente pour une nuit...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2015 par Oral, Gestion de l’hôtel
Au nom de notre personnel de l'hôtel, je vous écris pour vous faire savoir comment il était charmant pour recevoir votre réponse à l'enquête de l'attention vous avez vécu tout en vous séjourné dans notre hôtel. Nous essayons d'aller au-delà de l'appel du devoir pour tous nos clients. Sur la même main, je suis préoccupé par l'erreur que nous avions négligé. Je vous écris pour vous remercier d'avoir pris le temps de porter cette question à mon attention.
Nous accueillons de nombreux invités chaque soir, et nous nous efforçons de rendre leur séjour un moment satisfaisant. Le but principal de notre hôtel est de fournir un service fiable à tous nos clients. Nous sommes reconnaissants et honorés d'avoir l'occasion de vous servir.
S'il vous plaît accepter mes sincères excuses.
Nous avons et met constamment à jour les articles à l'hôtel, nous y avions connu étaient des préoccupations avec le petit-déjeuner ou d'attention à d'autres éléments que vous avez noté que nous résoudre immédiatement.
Encore une fois, je tiens à présenter mes excuses et je vous remercie d'avoir pris le temps de partager vos préoccupations avec nous.
We have used google translate.
par un voyageur de MUSKEGO
Publié le 31 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 déc. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear James,Thank you for your fantastic 5-star review, James! We're thrilled to hear you had a great stay. Your feedback means a lot to us. We look forward to welcoming you back and ensuring another wonderful experienceSincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 déc. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Dana,Thank you for your feedback. We're sorry to hear that your stay did not meet expectations. We strive to offer a positive experience for all our guests, and we'd love the opportunity to improve. Please feel free to share any specific concerns for us to address.Sincerely, Hotel Manager