Note fondée sur 355 évaluations de clients

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3,9 sur 5
77 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur de Paris

Petit hotel design et trendy a mexico

Publié le 14 juin 2009 sur Hotels
Hotel très sympa, clientèle jeune et branchée, super petit dej, terrasse avec restaurant magnifique. Bruyant cependant le soir, à ne pas conseiller aux familles. Chambre confortable mais ne pas prendre la chambre de base, mettre le petit supplément pour avoir une balcony room ou une suite. Service très efficace et aimable.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Susana Torres, General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear guest,We greatly appreciate you sharing your experience with us. We hope you continue to consider this hotel as your home; it will always be a pleasure to welcome you.Best
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Susana Torres, General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Tiffany, We are very pleased that your experience was enjoyable during your stay at our property. We hope to have you with us again in the not-too-distant futureWarm regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juill. 2024 sur Expedia
Awesome hotel!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Susana Torres, General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Adolfo, Thank you very much for your rating of our property. It is very important for us to receive feedback about your experience in this, your home away from home. We are committed to continously working on your satisfaction every day.Best,
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Susana Torres, General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Nicole, thank you for taking the time to rate your experience at our property. This help us continue working on the satisfaction of our guests, which is our top priority at all times.We hope to have you with us again soon and improve your experience.Warm regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juin 2024 par Susana Torres, General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Rachel, We are very pleased to hear that your stay at Condesa Df was enjoyable. We hope you will always consider us ypur home in Mexico City. It would be a pleasure to welcome you back.Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2024 par Susana Torres, General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Lauren, We are really pleased that your stay at Condesa df met your expectations. We hope to have you back with us again. Please consider it your home in Mexico.Warm regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2024 par Susana Torres, General Manager , Gestion de l’hôtel
Querido José, Te agradecemos por tomarte el tiempo de compartir tu experiencia en Condesa Df, nos alegra mucho saber que disfrutaste tu estancia con nosotros. En Condesa Df nos esforzamos por brindar un servicio excepcional y nos complace haber cumplido con tus expectativas. Esperamos tener la oportunidad de darte la bienvenida nuevamente en un futuro cercano y continuar brindado el servicio que mereces.Muchas gracias
2 sur 5
par un voyageur

don't go there....

Publié le 3 juin 2024 sur Hotels
it was not a good experience, from smoke smell towels, to them giving someone else our room key and them just walking into our room, finding someone else's passport inside the locked room safe, killed a brown recluse spider in the bathroom, the picture showed a nice big renovated room what we got was run down, old holes in the wood floor. the maid walked into the room twice unannounced, they left some bottle of water next to the bed that was obviously refilled, never touched it!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2024 par Susana Torres, General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Erik, Were really sorry that your experience did not meet your expectations. Your feedback is very important to us, and we are taking immediate steps to address the issues you mentioned. Your satisfaction is our top priority, and we hope to have the opportunity to regain your trust and mend the image you have of the hotel.I am here for any concern or doubt you may haveWarm regards,