Note fondée sur 620 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
65 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 déc. 2023 sur Expedia
The room I was given was infested with bedbugs. Have bites all over my face and mostly the visible parts of my body. Can’t stress how awful I look
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2024 par Hotel MX roma, Gestion de l’hôtel
Hello Marie Therese, we are worried about this situation, we are working and we hope you can give us another chance to prove you that this is not a current situation!
4 sur 5
par un voyageur

Excellent location and good value with some issues

Publié le 3 janv. 2023 sur Hotels
Excellent location, modern design. Lots of plugs and light options. Our room did not have a window you could open, not sure if all are like this. Shower pressure was very inconsistent Wifi reach was terrible - basically only being able to connect standing next to the door- not very practical.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 janv. 2023 par Hotel MX roma, Gestion de l’hôtel
roberto, thanks for your feedback your experience its so important for us, we are gonna check the situation what you mention with the WiFi, we hope to see you soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mai 2022 sur Expedia
Tout était parfait, sauf un manque d'endroit pour recycler nos déchets et un manque d'aération dans la chambre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2022 par Hotel MX roma, Gestion de l’hôtel
Hello Isabelle we appreciate your comments, rest assured that they will be taken into account to improve.
2 sur 5
par un voyageur

Nice staff, disappointing stay.

Publié le 1 avr. 2022 sur Hotels
Nice staff, disappointing stay. While the staff is great, the experience was bad from start to end. You will get at best lukewarm water in your room, at worst cold. Music is playing until 10PM+ in the corridor, so don't expect to turn in early if you are jet-lagged. Towels are randomly removed but not replaced, so at some point you have a towel-free room (a new concept?) Go easy on the toilet paper too because there is no spare. Bonus point: being locked out of your room on the last day because the system randomly decided to shorten your stay by one day. A lot of "WTH" moments, thankfully balanced by the super-helpful staff at reception. Still asking for them to fix issues every single day gets tiring quickly. Lots of hotel offer a way better experience in Mexico.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2022 par Hotel MX roma, Gestion de l’hôtel
Hello, Etienne Thank you for writting us! We will verify the point you mention to keep improving for the next time you visit us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2021 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 janv. 2022 par Hotel MX roma, Gestion de l’hôtel
¡Gracias por tu calificación, Miguel! Esperamos verte pronto nuevamente en #HotelesMX. ¡Saludos!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juill. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2020 par MX hoteles, Gestion de l’hôtel
Muchas gracias dave por la calificación. En #MXhoteles es un gusto saber que tu estancia fue de lo mejor. ¡Saludos!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 mars 2020 sur Hotels
Très bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2020 par MX hoteles, Gestion de l’hôtel
Salutations, Merci de partager vos expériences avec nous. Nous sommes ravis d'apprendre que notre personnel a rendu votre séjour agréable. Revenez bientôt et n'oubliez pas de nous recommander!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2019 sur Hotels
Nice little hôtel in a pleasant area. I enjoyed the staiying.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2019 par MX hoteles, Gestion de l’hôtel
Regards Isabelle, thank you for sharing your experiences with us. We are very happy to know that our staff made your stay enjoyable. Come back soon and don't forget to recommend us!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mai 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2019 par MX hoteles, Gestion de l’hôtel
Regards thank you very much for your score. It is a pleasure to know that your stay was a pleasant experience. Come back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2019 par Giselle Martínez, Recepción, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!