Note fondée sur 524 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Charles, We are thrilled you enjoyed your stay! Thank you for the review, and please visit us again. Best, Adriana Vellojin, GM
1 sur 5
par un voyageur

HORRIBLE, HONTEUX

Publié le 13 févr. 2024 sur Hotels
Le sol de la chambre et de la salle de bain étaient sales , pleins de poussière et de cheveux/poils: horrible ! Les serviettes de bain avaient des poils, le bac de douche avait des poils et la literie pleine d’acariens. J’avais hâte de quitter cette chambre horrible et dégueulasse! 240€ la nuit, 4 étoiles c’est inadmissible ! Comment cet hôtel peut avoir la note 9?!!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Emma, Thank you for taking the time to share your feedback and for staying with us. Please accept our apologies for your unpleasant experience. As the cleanliness of our hotel is a key priority, we are very sorry your bathroom fell short of expectations. Please rest assured that your comments have been shared with our housekeeping team to improve our service. We hope to host you again for a stay in line with our standards. Sincerely, Adriana Vellojin, GM
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 mai 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 déc. 2024
Great property, great location, great amenities… GREAT TIME
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 déc. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear QUIONA, Thank you so much for taking the time to share your wonderful review of our hotel! We're absolutely thrilled to hear that you had a great time during your visit. Your choice of our hotel means a lot to us, and we genuinely hope to have the pleasure of hosting you again in the future. Best, Adriana Vellojin, GM
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
The staff was not helpful. Our room was not ready at 5pm and we were given a room with a queen bed and a sofa bed when we paid for 2 queen beds.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Mariana, We sincerely regret your experience. I apologize that we did not have a room ready for your arrival. This is not up to our standards, and we are constantly working on improving the quality of service provided; I hope you will give us another opportunity to provide you with the exceptional stay our guests have come to expect. Again, my sincere apologies for any stress we caused, and thank you for taking the time to write. Sincerely, Adriana Vellojin, GM
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Perfect location! Great customer service! Espectacular Bed and pillows
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Greta, Your flattering review is music to our ears! Thank you so much for choosing AC Hotel Miami Dadeland and letting other travelers know what an exceptional stay you had. Hosting you was our pleasure, and we hope to welcome you back again soon. Best, Adriana Vellojin, GM
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Overall great stay! I would definitely recommend it!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Preston, That is what we like to hear! Thank you so much for your generous review and, more importantly, for being our valued guest. It was our pleasure to host you, and we hope your travels bring you back to the area soon. Best, Adriana Vellojin, GM
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Adriel, We are thrilled you enjoyed your stay! Thank you for the review, and please visit us again. Best, Adriana Vellojin, GM
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels