Note fondée sur 1 006 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de Québec

Publié le 20 juin 2024 sur Expedia
Tout était proche
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juin 2024 par Aloft Miami Doral, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at the Aloft in Doral, we greatly appreciate your feedback!
5 sur 5
par un voyageur de ROPPENTZWILLER

Publié le 3 avr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 avr. 2024 par Aloft Miami Doral, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at the Aloft in Doral, we appreciate your review and hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur de ROCHESTER

Publié le 4 déc. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 déc. 2024 par Aloft Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for the fantastic review, Betsy! We're so happy to hear you had a great experience. We can't wait to welcome you back!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Los baños de las habitaciones tienen el piso negro, sabrá Dios que manchas y suciedad habrá ahi. Las ventanas sucias. Las habitaciones bonitas y modernas. Había un termostato pero no regulaba el aire acondicionado ya que es de ventana y tienes que hacerlo manual. Me cobraron 20$ por el desayuno pero es a la carta y son puros carbohidratros. Si quieres huevos o waffles son 10$ aparte. Dentro de todo la experiencia no fue mala pero no la repetiría tampoco.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par Aloft Miami Doral , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at the Aloft in Doral, we greatly appreciate your feedback and are truly sorry to hear your stay was not up to standard. We will take this feedback and improve moving forward.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
El desayuno era elegir entre un par de opciones muy poco saludables, además empacadas (no fresco)y solo calentadas en un microondas. Nada de fruta, ni opciones integrales, ni huevos. Todo eso se pagaba extra.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Paid extra for king room but was given a double. went to lobby next morning to advise on error and they said you aren't being charged more for the 2nd bed. seriously? I told them I paid more and they wouldn't have a room for 8 hours for me to switch. after being out all day they were out again. they offered nothing to compensate me for the extra i spent for the king room and they gave away. didnt want to sleep in full bed together so on vacation slept like a couple in a 50's sitcom. do better.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Aloft Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at the Aloft in Doral, we greatly appreciate your feedback and are truly sorry to hear your stay was not up to standard. We will take this feedback and improve moving forward.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Aloft Miami Doral , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at the Aloft in Doral, we appreciate your review and hope to see you again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
Me gustó bastante bien la estadía y las instalaciones puedo volver muy bien a este hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Aloft Miami Doral , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at the Aloft in Doral, we appreciate your review and hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Aloft Miami Doral , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at the Aloft in Doral, we appreciate your review and hope to see you again soon!