Note fondée sur 897 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Toujours aussi exceptionnel. Room service parfait. Terrasse petit dejeunet enchanteresse Piscine extraordinaire.Eau de la piscine à refroidir un peu avec la chaleur en été de la Floride
Une parfaite etape pour recuperer du décalage horaire
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2024 par Managing Director, Gestion de l’hôtel
Dear Nicole, thank you for choosing the Biltmore and for your kind words. We are looking forward to your next stay. Regards
par un voyageur
Publié le 14 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2024 par Managing Director, Gestion de l’hôtel
Dear Jean Francois, thank you for choosing the Biltmore and for your support. We value your patronage and look forward to your next stay. Regards
par un voyageur
Tarif injustifié
Publié le 1 avr. 2024 sur HotelsTrès très cher pour des chambres et sdb très vétustes!!
C’est dommage car le lieu est chargé d’histoire…
Pas de tarif préférentiel pour le golf !!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 avr. 2024 par Managing Director, Gestion de l’hôtel
Dear Denis, thank you for staying with us and for sharing your feedback. We apologize for not meeting your expectations and have shared your comments with our leadership team for review. We hope to have another opportunity to serve you. Regards
par un voyageur
Publié le 16 févr. 2024 sur Expedia
Calme et bien situé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Managing Director, Gestion de l’hôtel
Dear Rodolphe, thank you for choosing the Biltmore and your kind words. We value your patronage and look forward to welcoming you back. Regards
par un voyageur
Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
I am didn’t receive the upgrade or late checkout
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2024 par Managing Director, Gestion de l’hôtel
Dear Ashley, thank you for choosing the Biltmore and your feedback. We apologize for any inconvenience a full house has caused you and look forward to serving you better during your next stay. Regards
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2024 par Managing Director, Gestion de l’hôtel
Dear Mateus, thank you for choosing the Biltmore and for your support. We look forward to your return. Regards
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
Hotel maravilhoso
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Managing Director, Gestion de l’hôtel
Dear Marcio, thank you for choosing the Biltmore and your kind words. We are looking forward to your return. Regards
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
Average hotel and definitely not a five star hotel . I cannot realize why they assume that this hotel is a five star . It’s indeed a historical hotel but you cannot compare it with other 5 star ! Indifferent staff . When we entered at the reception to check in late at night , the receptionist just gave us the key and that’s it . No further Infos even for restaurants and breakfast . Well guys you should know that a five star hotel has to do also with pampering and customer experience . Also the pool was dirty and there were some Mexican people who had a loud music from their phones annoying all others and nothing happened
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Managing Director, Gestion de l’hôtel
Dear Konstantinos, thank you for staying with us and for your feedback. We apologize for not meeting your expectations, especially at the front desk. Your comments have been shared with our leadership team and will be addressed in short order. We look forward to serving you again. Regards
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Managing Director, Gestion de l’hôtel
Dear Mario, thank you for choosing the Biltmore and for your support. We are looking forward to your return. Regards
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
Excelente opção em Miami
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Managing Director, Gestion de l’hôtel
Dear Marcio, thank you for choosing the Biltmore and for your kind words. We are looking forward to your next stay. Regards