Note fondée sur 925 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur
Hôtel très classe, bien situé
Publié le 19 avr. 2016 sur Expedia
Pour : Piscine, même si un peu fraîche. Hôtel classe. Wi-fi gratuit. Belle salle de sport. Laverie.
Contre : Manque un jacuzzi. Améliorer le petit déjeuner : mettre un buffet.
Avoir un parking moins cher.
Emplacement : Quartier de Coconut Grove, très calme, au sud du centre de Miami et de Miami Beach.
Bel hôtel, chambre correcte, Wi-fi. Attention parking dans la rue à l'heure jusque 2h du matin ou sous l'hôtel par valet.
Petit déjeuner à la commande et non au buffet.
Belle piscine, belle salle de sport.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2016 par Walter A., Gestion de l’hôtel
Cher Valued Guest, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de poster vos paroles aimables et note de votre récent séjour ici avec nous. Nous sommes heureux de voir que vous étiez fiable pour profiter des superbes installations de notre hôtel a à vous offrir. Je vous remercie sincèrement les informations Vous me avez fourni et je serai sûr que vos commentaires avec mes différents ministères Leurs dirigeants et membres de l'équipe. Je souhaite sincèrement votre voyage qui vous amènera à nouveau onze à notre hôtel très bientôt.
Cordialement, Sincères
Walter A.
Directeur général adjoint
par un voyageur
Expensive and no free parking
Publié le 30 oct. 2013 sur HotelsVery good hôtel not too far of Miami Beach. A little bit expensive with no free parking. Nothing to visit around. Very clean and great free wifi.
par jeff et sa fami de sud de la france
hôtel fatigué!
Publié le 6 déc. 2012 sur Expedia
Pour : pas trop cher pour miami
Internet wifi compris dans le prix et illimité
Contre : Vieillot
Bruyant
Emplacement : bien placé (mais voiture nécessaire)
Malheureusement, cet hotel est plutôt defraichi...
Il reste bien situé si vous avez une voiture.
Prévoir 25$ par jour pour le parking.
par un voyageur de FRANCE
Publié le 3 mai 2011 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 21 oct. 2024
The rooms are too small, the bathroom sink is a joke and the light so poor without extractor fan. The Valet Parking Arrival area is too narrow. No typical bell carts for the lugagge, Elevators too small. When they modified the hotel, they made a big mistake reducing spaces everywhere. Terrible experience as a Courtyard by Marriott. I was many times in this hotel when it was own by another brand and the experience was great with bigger rooms and spaces. We will never book this hotel again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Fernando, I'm sorry that we did not meet your expectations of a Courtyard by Marriott and that our accommodations were not to your liking. Guest satisfaction is our highest priority, and I regret we left you a poor impression. Your feedback is welcomed as it encourages change for future stays. Thank you for taking the time to share your review with us. Sincerely, Kara Lundgren, GM
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
The property is in a great location but no parking, $40 parking for vallet parking, no breakfast is invluded they give a $30 room breakfast credit but food at the cafe is over $15 per person. Coffee is $8 so just imagine for 3 people we had to pay $51 after the room credit. If im paying for all yjis the least that can be invluded is legit breakfast.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Jorge Sarante, Gestion de l’hôtel
Lizania, Thank you for the feedback on your reservation. It saddens me we were not able to meet all expectations. All of our fees are not only listed on our website but also on Expedia Hotels - not sure how this might've been missed. If give the opportunity and you choose to stay with us, reach out to us and we will oversee your future reservations.
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Very accommodating. Peter S at the front desk was especially helpful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear patricia, I am glad that you had a five-star experience at our hotel and that Peter S made such a lasting impression during your visit. I will pass your comments along to the entire staff to remind them that every one of us has the chance to help make someone's day brighter. Thank you for staying with us. Best, Kara Lundgren, GM
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Hotels
This is a very traditional hotel. Room was small but clean.Location is great, but food and bar is a small and very limited.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear joseph, Thank you for your time in reviewing our hotel and complimenting our location and cleanliness. We strive to provide a WOW experience, so I regret that your visit was just okay. We appreciate your patronage and hope to impress you on a return visit. Sincerely, Kara Lundgren, GM
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
We love staying here !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Jacqueline, It's lovely to know you enjoyed your stay. Thank you for your time in sharing a review and we hope to see you again. Best, Kara Lundgren, GM
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Jorge Sarante, Gestion de l’hôtel
Dear Irais,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay at Courtyard Coconut Grove.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.