Note fondée sur 912 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 sur 5
100 % des clients le recommandent
2,8 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Justin,I'm sorry to see that your stay didn't meet your expectations, resulting in a 2 out of 5 rating. If you have any specific feedback or concerns you'd like to share about your stay, please feel free to provide more details. Your feedback is valuable and can help us improve our services and facilities for future guests. We appreciate your input.Sincerely, Hotel Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 janv. 2023 sur Expedia
L'état des lieux était très décevant. Quelques déchets par terre à l'extérieur, dans les cages d'escaliers. L'intérieur de la chambre était passable, mais plusieurs boules de cheveux traînaient par terre dans la salle de bain. Les chambres auraient besoin d'un rafraîchissement (bris et salle de bain affectées par l'humidité).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 janv. 2023 par Guest Relation Management, Gestion de l’hôtel
Hello Marie-Pier,We appreciate your stay and feedback. We want to assure you that we have a high standard of cleaning and disinfecting in place and that we are addressing your comments with the management and the housekeeping team immediately to ensure that no similar instances will happen in the future. We hope you'll return someday to see how we're improving our operations and hospitality.
1 sur 5
par un voyageur

Hotel à éviter

Publié le 30 mars 2022 sur Hotels
Chambre très très sale. Inadmissible de payer pour une poubelle pareille. 3h du matin, un bruit pas possible. Je déconseille vivement cet endroit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mars 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello christele,Thank you for taking the time to write this review and share your experience. This is certainly not taken lightly and has been forwarded to management for review. Providing our guests with a safe and enjoyable experience is of extreme importance to us. New rules have come to pass because of the Covid 19 restrictions and limited staffing. We are working hard to improve our provided services and hope you will return to experience them with a future stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 févr. 2022 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Isabelle, We sincerely appreciate your valued business and thank you for taking the time to rate your stay. It was wonderful to have you and we would like to invite you back the next time you are in the area.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 févr. 2020 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 déc. 2019 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Horrible

Publié le 27 déc. 2019 sur Hotels
Le pire hôtel jamais vu.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 déc. 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to make your voice heard. We are very sorry to read that you did not find your visit with us to be in line with your expectations. Our goal is to learn and improve with every guest insight, and we would love to know more about how your experience fell short. Please feel free to continue the conversation with our team and give us a second chance to serve you in the future.
1 sur 5
par un voyageur

Malpropre

Publié le 27 déc. 2019 sur Hotels
Chambre très sale et dans les deux chambres nous avons trouvé une coquerelle. Odeur très forte d’humilité. Ont s’est fait voler dans l’auto durant une nuit.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 déc. 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Marie, Thank you for joining us and reviewing your stay. The claims you've given are quite concerning and not representative of our property. Rest assured that we've reached out to the appropriate team to ensure that your feedback is promptly investigated for the benefit of our future guests. Given the opportunity, we would be delighted to change your perceptions with the exceptional stay we're known for.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 avr. 2019 sur Expedia
Petit hôtel sympas style"melrose place" mais un peu bruillant la nuit car des ouvriers viennent y dormir et sur le parking ils parlent fort.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 avr. 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
It's always a pleasure hearing from our guests, and we're glad to know our friendly staff made you feel welcome. However, we apologize for any noise disruption, and we'll consider how we can minimize this in the future. The next time you're in the area, we invite you back to our hotel.
3 sur 5
par un voyageur

Hôtel bien situé

Publié le 2 avr. 2019 sur Hotels
Hôtel bien situé mais chambre qui sent l’humidité, lit qui grince énormément et le personnel n’est pas des plus aimable. Hôtel pratique si une nuit puis près de la route menant à Key West c’est un vrai avantage.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Loana, It's always a pleasure hearing from our guests. We're glad our location worked well for your trip. However, we apologize for any concerns about the rooms and beds. We'll look into your comments further. Please also accept our apologies for any disappointment with the service you received. It's important to us that all our guests feel at home, and we'll speak with our staff about your comments. If you're in the area again, please consider coming back to see us.