Note fondée sur 952 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2022 par SLS Services, Gestion de l’hôtel
Hello Laurent, We are really sorry that your stay felt below your expectations. We will continue to improve our services and we hope that we can make it up to you the next time you choose to visit us. Thank you for your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2022 sur Hotels
Superbe Vraiment bien pour un simple SLS
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2022 par SLS Services, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup CHRISTOPHE!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2021 sur Expedia
Very good staff, very clean, nice view, safe place , ...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2021 par Kin Lazarre, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. Your kind words will be shared with the team.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juin 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2021 par Michael F , Gestion de l’hôtel
Dear Harry, Thank you for the beautiful review! We appreciate you taking the time to leave your feedback and hope to welcome you back soon! Best,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2020 sur Hotels
Bonne localisation Bon restaurant sur place Bonne wifi Note de l’hôtel et bouteille de vin offerte Problèmes de pression d’eau (toilette bouchée) Facturation minibar après le check out pas professionnel du tout
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mars 2020 par Zulfiya Y., Gestion de l’hôtel
Dear Emmanuel, Thank you for your review, and for sharing with us the details of your stay. We are glad that you enjoyed your accommodation, hotel amenities and... the bottle of wine. Please accept our apologies with water pressure and the possible inconsistencies with minibar charges. We are here for you, and are happy to assist or correct or investigate on anything that may not not look "right" to you. Hope for the opportunity to serve you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2020 sur Expedia
Tout était très bien quoique la restauration est ordinaire et très dispendieuse...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2020 par Zulfiya Y., Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your review! I am so glad that your SLS Brickell experience was a top notch! Can't wait to welcome you back!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2019 par Michael F , Gestion de l’hôtel
Dear Jonatan, We are sincerely grateful for the excellent review. We can't wait to have you stay with us again! Best,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2019 par Michael F , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We are always flattered to receive such great reviews. We hope to see you soon! Best,
5 sur 5
par un voyageur de Fall River

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
A
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Phak, we are thrilled you enjoyed your stay at Dua Miami. Your feedback is much appreciated, and we are looking forward to welcoming you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Giovanny, thank you for choosing to stay with us at Dua Miami. We are thrilled you enjoyed your stay and hope to welcome you back soon.