Note fondée sur 908 évaluations de clients

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3,8 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Personnel très sympa, hôtel simple, petit déjeuner peu garni et pas de ménage ni de changement de serviettes pendant 10 jours . Mais nous sommes dans l'ensemble quand même ravi de notre séjour dans cet hôtel proche de miami
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 janv. 2024 sur Expedia
Bonne service, la chambre pour six est spacieuse et propre mais je ne recommande pas cette option car le canapé-lit est horrible, le matelas est plus fin qu'une couette et les ressorts sont sortis.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Sandra, Thank you so much for your recent stay with us. It is great to see you enjoyed your time here. We always want our guests to have a gratifying experience in every aspect, so it was disappointing to read that the sofa bed in your room was not very comfortable. We know this was an inconvenience, and we hope you were still able to get a restful night's sleep. We will look into this; thank you for letting us know. It was wonderful to have you as our guest, and we hope you will return soon.Sincerely,Hotel Management
1 sur 5
par un voyageur

A éviter… 😒

Publié le 1 janv. 2024 sur Hotels
Personnel non accueillant Chambre inconfortable Petit déjeuner inexistant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 janv. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We're genuinely sorry to learn about your less-than-satisfactory experience during your recent stay. It's disheartening to read that our staff's service fell short of your expectations and that your room was uncomfortable. We understand the importance of a welcoming environment and a fulfilling breakfast experience. Please accept our sincere apologies for any dissatisfaction caused. Your feedback is invaluable, and we assure you that we are actively working to address these concerns to enhance our guest experience. We hope you'll consider giving us another chance to provide a more positive and comfortable experience in the future.Sincerely,Hotel Management
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mai 2021 sur Expedia
Nice hôtel at a good price
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mai 2021 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review! We are glad that your stay was enjoyable and that we were able to meet your expectations at a great price. We couldn't be more pleased that you enjoyed your stay and we appreciate you taking the time to let us know. Thank you for choosing Extended Stay America. We hope to have the opportunity to welcome you back for a future stay. Sincerely, Hotel Management
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2020 sur Expedia
Reservation pour 6 mais le sofa lit était très étroit. Pas confortable pour 2 personne. C'était une chambre poir 5
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2020 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Extended Stay America. Your rating suggests you had an overall pleasant stay. However, we are sorry for your disappointment with the comforts of your sofa bed. We value your feedback and hope to see you again soon on your next visit this way. Sincerely, Hotel Management
4 sur 5
par un voyageur de Sherbrooke, QC

Publié le 5 mars 2020 sur Expedia
Nous avons aimé la proximité de l'endroit par rapport au QUAI d'embarquement. Le rapport qualité/prix intéressant. Il y a de bons restos tout près à pied. Nous avons bien dormi et pas beaucoup de bruit.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2020 par Hotel Management  , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share about your stay at Extended Stay America. We are thrilled to know you found us to be a good value and that our great location was perfect for your needs. We look forward to welcoming you again the next time you visit our area. Sincerely, Hotel Management
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 mars 2020 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2020 sur Expedia
Réservé pour 5 (2 lit et un sofa lit) pas de couverture pour le sofa lit, serviette et debarbouillettes pour 2. Un alarme sonne a 2 reprise a pret de minuit? Dejeuner tres décevant pour un gros hôtel (tres peu de choix et toaster a 2 tranches,)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2020 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We are sorry your sleep was disturbed by the false alarm during your stay and apologize for the housekeeping oversights you outlined in your room. Your feedback will be shared with the appropriate team members to improve our service going forward. It is also disappointing to know our grab-and-go breakfast was not to your expectations. Your comments about it will be shared with our brand leaders to assist them when determining new choices. Please give us another chance so we can make it up to you. Sincerely, Hotel Management
2 sur 5
par un voyageur de Miami

Publié le 5 janv. 2020 sur Expedia
Hôtel mediocre, pas de service de chambre tous les jours donc qu'une fois par semaine, petit déjeuner nul ( lait, jus, pain de mie, café, beurre manquant certains jours, confiture, barre céréale, petit gâteau) absence de fruit, pas de variété à cause de l'absence de cuisine dans l'établissement. Ils disposent d'un seul grill pain, un petit four donc 1 file d'attente très longue pour se nourrir. Matelas du canapé pas du tout confortable car matelas à ressort et usé. Absence de personnel à une certaine heure de la nuit et beaucoup d'attente. Chambre dotée d'une gaziniere, micro-ondes choses permettant de se restaurer convenablement (emprunt d'ustensiles à laccueil). Environnement nul rien à côté. Sinon personnel sympathique.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 janv. 2020 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We apologize your suite did not provide the comforts you desired, and are sorry for the issues you encountered at the time of breakfast. We will share your valuable comments regarding our grab-and-go breakfast with our Brand Leaders so that they can take the necessary steps to make our future guests experience a better one. We also regret your disappointment with our housekeeping and kitchenware policy. However, housekeeping services are always available upon request for a minimal fee. We hope you will give us a second chance to deliver the type of experience you should always expect from our hotel. Sincerely, Hotel Management
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 août 2019 sur Hotels