Note fondée sur 454 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Choise a other place
Publié le 10 janv. 2023 sur HotelsNot breakfast include … just kellg’s bar and coffee. Choice a other hotel … don’t go
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 janv. 2023 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Marc-Antoine, We are sorry our complimentary grab-and-go breakfast did not meet your expectations. When we receive this type of valuable feedback, it is always shared with the appropriate leaders, so they are aware of our guests' wishes regarding breakfast choices which assists them in determining future options. Thank you for taking the time to give us this feedback. We hope to host you again whenever your travels bring you to this area.Sincerely,Hotel Management
par un voyageur
Tres bon séjour
Publié le 8 janv. 2022 sur HotelsJe recommande cet hôtel, très propre et comfortable, le wifi fonctionne bien dans la chambre.
Personnel serviable, nous a imprimé nos tests Covid juste avant de partir.
Petit déjeuner très sommaire, café thé, muffins et bars énergétiques.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2022 par Hotel management, Gestion de l’hôtel
Maroussia, thank you for appreciating our team's efforts in maintaining a clean and safe environment for our guests. We are glad you were pleased with our immaculate accommodations and that you enjoyed the service our associates delivered. Thank you for choosing Extended Stay America. We look forward to welcoming you back.
Sincerely,
Hotel management
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Muy tranquila
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Wasn't bad for a over night stay! There might be my spot when I passing through.
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Tienes que botar tu mismo la basura, no hay limpieza de habitaciones, tienes que bajar y llevar las toallas para que las cambien.. Terrible los servicios de este hotel. El desayuno solo hay cafe, avena y galletas.
You have to throw away the garbage yourself, there is no cleaning of rooms, you have to go down and bring the towels to change them. Terrible services at this hotel. Breakfast is only for coffee, oats and biscuits.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Alejandro, Thank you for choosing to stay with us. We sincerely apologize for not meeting your expectations regarding our housekeeping service and breakfast options. Our housekeeping service is tailored for long-term guests to minimize disruption to their home-like experience. Nevertheless, we are pleased to offer this service for a nominal fee. Complimentary towel and linen exchanges are available at the front desk anytime. Furthermore, your valuable feedback about our breakfast will be shared with our team leaders to explore ways to enhance our offerings. We hope to make your next stay with us a more memorable and satisfying experience if your travels bring you back to the city.Sincerely,Hotel Management
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Mis Vesino’s hacían gran bulla no fueron a limpiar los cuarto las toallas no la basura en 4 días 3 noche muy mal servicio quise comprar una noche más y no me dieron mi descuento de la tercera edad
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Maria, Thank you for staying with us. We understand the importance of providing our guests with a peaceful and comfortable environment, and we apologize for falling short. Please note that our housekeeping services are conducted weekly to ensure guests' privacy during extended stays. Your comments remind us there is always room for improvement, and we will review your feedback with the appropriate individuals. Thank you for choosing us; we look forward to serving you better in the future.Sincerely,Hotel Management