Note fondée sur 402 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
3,7 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 janv. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2023 sur Hotels
Mes 3 enfants ont été déçus car ils n'ont pas pu profiter de la piscine durant les 3 semaines de sejour. La piscine est malheureusement restée fermée durant tout notre sejour. Le petit déjeuner est un "complementary breakfast" donc il ne faut pas s'attendre à avoir des oeufs et du bacon le matin. La dernière chose qui m'a dérangée est la qualité du canapé-lit car on sentait les ressorts dans le matelas. Cependant, les employés sont discrets et respectueux et ils essaient toujours de répondre aux besoins des clients. On se sent vite à notre aise dans l'hôtel car nous ne sommes pas dérangés par le bruit ou par le personnel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2023 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Flora, Thank you for choosing us and having a pleasant time here. We are pleased to read you enjoyed your overall stay, and our staff was quick enough to resolve the concern. However, please accept our apologies for the inconvenience caused by the sofa bed in your suite. We will address it right away. Also, we understand the disappointment felt by the kids with the swimming pool needing to be operational during your time with us. Further, we regret the breakfast choices were not to your taste and would share these remarks with the team for further improvement. Everything we do aims at making our guests feel right at home. It was a pleasure having you and the kids as our guests, and we hope to see you again on your next visit to the city for a better experience.Sincerely,Hotel Management
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 déc. 2022 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Sans plus

Publié le 10 avr. 2022 sur Hotels
Hôtel de base Bien situé Proche aéroport Service limité Wifi indisponible
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2022 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Catherine, thank you for your evaluating your visit with us. We are glad your overall stay with us was pleasant and that our proximity to the airport worked well for you. Thank you again for letting us know about the issues you had with the WiFi. We are working with our internet service provider to make sure there are no ongoing concerns, and we are confident our service is now working as it should. We are sorry for the inconvenience. It was a pleasure to have you as our guest, and we hope to see you again soon. Sincerely, Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 nov. 2021 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Good stay for the price.

Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Wayne, Thank you for being our guest and for taking the time to review your experience at Extended Stay America. It's so nice to know you found your suite comfortable and that you were pleased with the exceptional service from our staff. We work hard to provide high service levels, so we will share your compliments with our team to let them know their efforts are appreciated.Thank you for choosing our hotel, and we look forward to welcoming you back soon!Sincerely,Hotel Management
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
I really liked the place, the only downside was the very strong smell of cigarettes in the hallway .. when is supposed to be a non smoking facility. Other then that for a short stay is perfect
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Walking distance to 2 or 3 places to eat
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Para pasar una noche es ideal Está alejada de sitios de interés
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Angelica, Thank you for staying at our hotel. We are happy your overall experience was pleasant, but we apologize if we did not meet all of your expectations. We appreciate you taking the time to share your concerns, and we hope to accommodate you again in the future.Sincerely,Hotel Management