Note fondée sur 854 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
89 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
Hôtel correct sans plus.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Albert, Thank you for sharing your review with us. We are glad your overall visit was pleasant. However, we regret if there were any issues that kept it from being perfect. We appreciate you choosing our hotel, and we hope you will return for the exceptional experience we are known for providing.Sincerely,Hotel Management
1 sur 5
par un voyageur

Prostitution et drogue

Publié le 22 juin 2024 sur Hotels
Nous avions pris cet hôtel pour une nuit très courte avant notre avion. Ce fut une horreur!!!! Nous sommes arrivés à la réception, les deux personnes à l’accueil ne nous ont pas parlé pendant les 5/10 premières minutes, même pas un bonjour. Mais le pire était à venir, une fois les clefs reçu nous nous dirigeons vers notre chambre, nous passons devons des prostituees, des hommes bizarre dans les escaliers fument de la drogue, boivent de l’alcool et semblent « surveiller ». Nous remarquons que la porte de la chambre a déjà été ouverte pas la police (traces d’ouvertures forcées typiques). Nous ne sommes tellement pas rassurées que nous décidons de quitter l’hôtel pour aller dans un autre. Quand on part le réceptionniste ne semble pas surpris, il nous dit que nous allons être remboursé… ce n’est finalement pas le cas mais nous préférons avoir perdu de l’argent que la vie. À noter que la chambre en elle même était propre et bien entretenue, le problème ne vient pas des gérants mais bien des gens qui y vivent.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Mehdi, Thank you for taking the time to write a review of your stay. Your feedback will assist us in continually improving our service and guest experience. We hope to provide you with a better stay in the future.Sincerely,Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur

Très bon hôtel

Publié le 18 mars 2022 sur Hotels
Très bon accueil et bien situé pour Miami et Aéroport. Très bonne literie mais manque d’oreiller supplémentaire.
2 sur 5
par un voyageur

A oublier

Publié le 17 mars 2020 sur Hotels
Pas de petit dejeuner continental. Juste un café avec des muffins a prendre a la réception. Tres mauvais. Pour un prix moyen de 140€ par nuit. A ne pas recommander pour ce tarif
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2020 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Philippe, thank you for your recent stay at our hotel. We are sorry the selections at our complimentary grab-and-go breakfast didn't live up to your expectations. We will share your feedback with the appropriate team regarding food and beverage selections at our hotel. We understand the frustration you experienced and sincerely hope you will provide us another opportunity to serve you. Sincerely, Hotel Management
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 déc. 2024
Nothing worked
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 déc. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Alfonso, Thank you for leaving your feedback. We never want to disappoint any of our guests, so we apologize for any concerns during your stay. Thank you for choosing us, and we hope you will visit again soon.Sincerely,Hotel Management
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 oct. 2024 sur Expedia
Overall the property was dirty and noisy. Room was dirty and bathroom as well. Just awful. Do not recommend anyone staying there.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Ariana, Thank you for taking the time to provide feedback about your recent stay. We understand the importance of a clean and comfortable hotel experience and sincerely apologize for not meeting your expectations in this regard. We are currently conducting a thorough review of our housekeeping procedures to ensure that we consistently adhere to the highest standards of cleanliness. Your input is greatly appreciated, and we look forward to welcoming you back and providing you with the exceptional experience you deserve.Sincerely,Hotel Management
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 oct. 2024 sur Expedia
Great customer service dirty rooms
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Matthew, Thank you for your recent stay with us and for taking the time to post your review. We sincerely apologize for the housekeeping issues you experienced. We have procedures in place so these situations do not occur. Therefore, we are very disappointed that we did not meet these expectations. We can do better, and we hope you will allow us to prove that to you in the future.Sincerely,Hotel Management
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 oct. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 oct. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2024 sur Expedia
the room was awful had an awful smell to it like it was tidy up for arrival.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Renaldo, Thank you for choosing to stay with us during your recent visit to our area. We understand that the cleanliness of our accommodations plays a vital role in creating a pleasant stay for our guests, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We have already shared your feedback with our housekeeping team, and we are working to ensure that our guests have the best possible experience when they stay with us in the future. Sincerely,Hotel Management