Note fondée sur 858 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Prostitution et drogue
Publié le 22 juin 2024 sur HotelsNous avions pris cet hôtel pour une nuit très courte avant notre avion. Ce fut une horreur!!!! Nous sommes arrivés à la réception, les deux personnes à l’accueil ne nous ont pas parlé pendant les 5/10 premières minutes, même pas un bonjour. Mais le pire était à venir, une fois les clefs reçu nous nous dirigeons vers notre chambre, nous passons devons des prostituees, des hommes bizarre dans les escaliers fument de la drogue, boivent de l’alcool et semblent « surveiller ». Nous remarquons que la porte de la chambre a déjà été ouverte pas la police (traces d’ouvertures forcées typiques). Nous ne sommes tellement pas rassurées que nous décidons de quitter l’hôtel pour aller dans un autre. Quand on part le réceptionniste ne semble pas surpris, il nous dit que nous allons être remboursé… ce n’est finalement pas le cas mais nous préférons avoir perdu de l’argent que la vie.
À noter que la chambre en elle même était propre et bien entretenue, le problème ne vient pas des gérants mais bien des gens qui y vivent.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Mehdi, Thank you for taking the time to write a review of your stay. Your feedback will assist us in continually improving our service and guest experience. We hope to provide you with a better stay in the future.Sincerely,Hotel Management
par un voyageur
Très bon hôtel
Publié le 18 mars 2022 sur HotelsTrès bon accueil et bien situé pour Miami et Aéroport. Très bonne literie mais manque d’oreiller supplémentaire.
par un voyageur
A oublier
Publié le 17 mars 2020 sur HotelsPas de petit dejeuner continental. Juste un café avec des muffins a prendre a la réception. Tres mauvais. Pour un prix moyen de 140€ par nuit. A ne pas recommander pour ce tarif
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2020 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Philippe, thank you for your recent stay at our hotel. We are sorry the selections at our complimentary grab-and-go breakfast didn't live up to your expectations. We will share your feedback with the appropriate team regarding food and beverage selections at our hotel. We understand the frustration you experienced and sincerely hope you will provide us another opportunity to serve you.
Sincerely,
Hotel Management
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Hotels
When I got there the lobby was empty no employee no one was there I was there waiting for the receptionist for over 15 min she was quite rude once we got our room key the hotel room was disgusting I was so upset especially this being a hotel is doral once I was checking out which I did an early checkout the gentleman said I would be refunded the night I did not stay never got that accredited even after speaking to several hotels.com employees.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Monica, Thank you for bringing this to our attention. We take these matters very seriously and will take the necessary actions to ensure this is adequately addressed.Sincerely,Hotel Management
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
No me gusto
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Miguel, Thank you for your review and staying at our hotel. We certainly apologize for the issues that kept us from being perfect. We would welcome the opportunity to get further details if you contact us at the hotel directly or by email at your earliest convenience. Thank you for sharing your feedback; we look forward to hearing from you.Sincerely,Hotel Management
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
a bit pricey for what is being offered
Publié le 19 août 2024 sur HotelsPros> lots of parking spaces / spacious room / cleverly designed room (lots of outlets in strategic locations/workng place) / comfortable bed / decent shower pressure
Cons>
many loud families actually live in the property
strong odour of mold
very poorly cleaned(found nails, and hairs from previous guests, which could have easily been cleaned)
lots of rust and mold in bathroom
room can be a noisy due to proximity to the street and loud neighbours
poor breakfast ( it hardly counts as breakfast, it is more like a bottle of coffee and oatmeal)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Mirela, Thank you for taking the time to evaluate your stay and for sharing your feedback. We aim to maintain the highest standards; therefore, we apologize that this was not your experience. We appreciate you letting us know what you enjoyed and how we can improve. We hope to see you again and have the opportunity to make your next stay perfect in every respect.Sincerely,Hotel Management
par un voyageur
No recommended.
Publié le 18 août 2024 sur HotelsI’m sure it was just my anxiety but I felt totally unsafe in this area. My room might have been a crime scene once. The door looked like someone took a crowbar to it. The card key didn’t work after my first night and had to get the room rekeyed.
Everything was old, smelled of mold. The AC was on al the time so that might have contributed. So hot and humid and I’m a California Bay Area girl so I needed my AC.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Chow, Thank you for posting a review of your recent stay. We are genuinely sorry for the issues with your room card. We appreciate you bringing this to our attention, and we want to let you know we will address these concerns. Our team conducts routine maintenance throughout the hotel on a regular structured program basis, and we will pass along this feedback. Thank you for being so patient, and we hope you will consider giving our hotel another chance so we can leave you a much better impression on your next visit.Sincerely,Hotel Management
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
It was good.