Note fondée sur 855 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
83 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
Hôtel correct sans plus.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Albert, Thank you for sharing your review with us. We are glad your overall visit was pleasant. However, we regret if there were any issues that kept it from being perfect. We appreciate you choosing our hotel, and we hope you will return for the exceptional experience we are known for providing.Sincerely,Hotel Management
1 sur 5
par un voyageur

Prostitution et drogue

Publié le 22 juin 2024 sur Hotels
Nous avions pris cet hôtel pour une nuit très courte avant notre avion. Ce fut une horreur!!!! Nous sommes arrivés à la réception, les deux personnes à l’accueil ne nous ont pas parlé pendant les 5/10 premières minutes, même pas un bonjour. Mais le pire était à venir, une fois les clefs reçu nous nous dirigeons vers notre chambre, nous passons devons des prostituees, des hommes bizarre dans les escaliers fument de la drogue, boivent de l’alcool et semblent « surveiller ». Nous remarquons que la porte de la chambre a déjà été ouverte pas la police (traces d’ouvertures forcées typiques). Nous ne sommes tellement pas rassurées que nous décidons de quitter l’hôtel pour aller dans un autre. Quand on part le réceptionniste ne semble pas surpris, il nous dit que nous allons être remboursé… ce n’est finalement pas le cas mais nous préférons avoir perdu de l’argent que la vie. À noter que la chambre en elle même était propre et bien entretenue, le problème ne vient pas des gérants mais bien des gens qui y vivent.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Mehdi, Thank you for taking the time to write a review of your stay. Your feedback will assist us in continually improving our service and guest experience. We hope to provide you with a better stay in the future.Sincerely,Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur

Très bon hôtel

Publié le 18 mars 2022 sur Hotels
Très bon accueil et bien situé pour Miami et Aéroport. Très bonne literie mais manque d’oreiller supplémentaire.
2 sur 5
par un voyageur

A oublier

Publié le 17 mars 2020 sur Hotels
Pas de petit dejeuner continental. Juste un café avec des muffins a prendre a la réception. Tres mauvais. Pour un prix moyen de 140€ par nuit. A ne pas recommander pour ce tarif
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2020 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Philippe, thank you for your recent stay at our hotel. We are sorry the selections at our complimentary grab-and-go breakfast didn't live up to your expectations. We will share your feedback with the appropriate team regarding food and beverage selections at our hotel. We understand the frustration you experienced and sincerely hope you will provide us another opportunity to serve you. Sincerely, Hotel Management
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 déc. 2024
Nothing worked
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 déc. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Alfonso, Thank you for leaving your feedback. We never want to disappoint any of our guests, so we apologize for any concerns during your stay. Thank you for choosing us, and we hope you will visit again soon.Sincerely,Hotel Management
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
There was a hole in the wall not fixed. The door lock was broken off the door. The pool was empty and green. Omg 😲
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Matt, Thank you for bringing these issues to our attention. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced with the room and pool. The condition of the wall, door lock, and pool is not reflective of our standards. Please rest assured that we are taking immediate steps to address these concerns. Your feedback is valuable in helping us improve, and we appreciate your patience. Please let us know if there is anything else we can do to assist you. We hope to provide you with a more satisfactory experience in the future.Sincerely,Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur de Nassau

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Its quiet
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Kristoff, Thank you for your feedback. We are pleased that you found the environment quiet during your stay. Providing a peaceful and comfortable atmosphere for our guests is important to us. Should you have any additional comments or suggestions, please feel free to share them. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Sincerely,Hotel Management
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
There was a huge hole in one of my walls, and the lock on the door had been broken off. The pool was empty and hadnt been maintained in a long time.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Matt, Thank you for bringing this to our attention. We take these matters very seriously and will take the necessary actions to ensure this is adequately addressed.Sincerely,Hotel Management