Note fondée sur 4 855 évaluations de clients

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3,8 sur 5
4,1 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Selim, Gestion de l’hôtel
Dear Zoheir, Thank you for your feedback. We hope to see you soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juill. 2024 sur Expedia
Love our stat
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2024 par Selim, Gestion de l’hôtel
Dear Martine, "We are glad to hear that you found the property to be very comfortable, with fantastic amenities, and friendly staff. Our ultimate objective is to make you feel at home during your stay. We strongly believe that all of our guests deserve to have a relaxing time and receive quality service."
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juin 2024 sur Expedia
La plage
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2024 par Steven, Gestion de l’hôtel
Dear Jessica Augustina,We were so happy to had you as a guest.We value your review.We hope to see you soon.Kind Regards,
5 sur 5
par un voyageur de Mirabel

Publié le 27 juin 2024 sur Expedia
Excellent on all point
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2024 par Selim, Gestion de l’hôtel
Dear Olivier, Thank you for your feedback. We hope to see you soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juin 2024 par Selim, Gestion de l’hôtel
Dear Boubacar, Thank you for your feedback. We hope to see you soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mai 2024 sur Expedia
The ambiance
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mai 2024 par Selim, Gestion de l’hôtel
Dear Sirine, Thank you for sharing your feedback. We hope to see you soon.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juin 2024 par Maried, Gestion de l’hôtel
Dear Julien,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We apologize that we were unable to meet your expectations during your recent stay. It is always our goal to provide our guests with a luxurious and high-quality experience, and we regret that we fell short on this occasion. Your review is important to us, and we will take it seriously as we work to identify areas where we can improve. Thank you again for your feedback, and we hope to have the opportunity to provide you with a better experience in the future.Best Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 avr. 2024 sur Expedia
Beautiful facilities; good location; but expensive
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 avr. 2024 par Steven, Gestion de l’hôtel
Dear Antoine,We are thankful for your review.We are so happy that you visited us and enjoyed the view and the location of the resort.We are so glad that you had a great time with our Fontainebleau Miami Beach activities.We hope to see you back in the property
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 mars 2024 sur Expedia
L'hôtel à l'arrivée et wouah , mais ne vaut pas le prix et ne représente pas un 5 étoile , Les chambre son banal , pas de baignoire douche avec eau très longue à chauffer (et pas bouillante !) Le personnel de plage et piscine pas agréable pour avoir un transat , de plus les je pence que des personnes extérieur peuvent accéder à l'établissement ( certain non pas de bracelet ) Et surtout pas agréable avec l'es touriste qui ne parle pas la langue locale Mésaventure désagréable a la piscine des enfant , mon fils (8 ans ) ces fait frappée par un autre les parents ont été très agressive j'ai dû appeler la sécurité qui n'a rien voulu savoir et me répondez uniquement en anglais nous avons du rentrer dans notre chambre un peu choqué De plus si on vient en voiture ces très long pour la récupérer (parfois 30 minute d'attente ) nous avons failli louper notre match de basket Prix exorbitant pour une qualité médiocre Enfin bref belle hôtel mais je ne recommanderai pas à mon entourage
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Dear MandyWe appreciate you sharing where we fell short of your expectations during your last visit with us. Though we never enjoy hearing that we have disappointed a guest during their stay with us, we do take immediate action to determine how we could have done better. We apologize that the level of service was not up to the required standards for you throughout your stay, we sincerely apologize for the beach incident I can only imagine how you felt and apologize for the hot water issue. We can understand how this can leave you with a negative impression of our resort, and we never hope for this to happen. I’m thankful that you reached out to share your experience, as your valuable feedback helps us to improve our processes and provide a better customer experience. We are sorry for the displeasure you experienced with some of our pricing at the resort. We aim to provide a premium service, and we are disappointed if we fall short of that in any way. I’m thankful that you reached out to share your experience, as your valuable feedback helps us to improve our processes and provide a better customer experience. The areas mentioned will be looked into by our team and we hope you will grant us the opportunity to serve you in the future. Kind Regards, Lisa Fontainebleau Miami Beach Guest Services
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2024 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Dear Laurie-AnneWe are thankful for your feedback, and we are expressing our sincere apology for failing to meet your expectations, we assure you that this is not the type of experience we wish to leave any guest. We can undoubtedly understand the frustration and inconvenience caused. I’m thankful that you reached out to share your experience, as your valuable feedback helps us to improve our processes and provide a better customer experience. The areas mentioned will be looked into by our team and we hope you will grant us the opportunity to serve you in the future. Kind Regards, Lisa Fontainebleau Miami Beach Guest Service