Note fondée sur 913 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Séjour juillet 2024
Publié le 19 juill. 2024 sur HotelsSéjour agréable. Bon petit déjeuner. Hôtel à moins 10min de l'aéroport de miami. Je recommande.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2024 par valentina, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup pour votre commentaire positif ! Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez passé un séjour agréable et que vous avez apprécié notre bon petit déjeuner. Nous sommes également heureux que notre emplacement à moins de 10 minutes de l'aéroport de Miami vous ait été pratique. Merci beaucoup pour votre recommandation. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau très bientôt.
par un voyageur
Publié le 27 mai 2024 sur Hotels
Fantastique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2024 par Alexis I., Gestion de l’hôtel
Hi Sylvia,Thank you so much for taking the time to respond to our survey! We are happy to know that you enjoyed your stay at our hotel and that we met your expectations. We look forward to welcoming you again in the future.
par un voyageur
Publié le 27 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2024 par Alexis I., Gestion de l’hôtel
Hello Carole, Thank you so much for taking the time to respond to our survey! We are happy to know that you enjoyed your stay at our hotel and that we met your expectations. We look forward to welcoming you again in the future.
par un voyageur
Publié le 25 févr. 2023 sur Expedia
The room was spacious. The breakfast was different every morning.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 avr. 2023 par Alexis I., Gestion de l’hôtel
Hi,Thank you for taking the time to respond. We are glad you enjoyed your stay.
par un voyageur
Publié le 3 janv. 2022 sur Expedia
qualité de la chambre du lit et de piscine
par un voyageur
Très bien
Publié le 23 févr. 2020 sur HotelsTres bien sur tous les points. Seul le petit dejeuner pourrait etre un peu plus fourni mais rien de grave.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2020 par manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your review of our hotel. We are pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We welcome you back to visit us again.
par un voyageur
Publié le 14 nov. 2024
I did a late check in and there was no problem, the person at the counter was extremely nice!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 nov. 2024 par Cris, Gestion de l’hôtel
Hello SusannaThank you for your kind words! We're so glad to hear that your late check-in went smoothly and that our staff made a positive impression. It's great to know that you were welcomed with a smile! We hope to have the pleasure of hosting you again soon. Safe travels!
par un voyageur
Publié le 9 nov. 2024
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 nov. 2024 par Cris, Gestion de l’hôtel
Hello JenniferThank you so much for your wonderful five-star review! We’re thrilled to hear that you had such a positive experience with us. Our team works hard to provide excellent service and create a welcoming environment, so it’s fantastic to know that we hit the mark. We truly appreciate your kind words and look forward to welcoming you back on your next visit. Safe travels!
par un voyageur
Publié le 4 nov. 2024
Great rooms and staff. This hotel was close to the airport, miami beach and the cruise ship port. This was perfect for our needs. Would definitely stay here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 nov. 2024 par Cris, Gestion de l’hôtel
Hello JosephThank you so much for your wonderful review! We’re thrilled to hear that our location and services were a perfect fit for your needs. It’s great to know you enjoyed our rooms and that our team made a positive impact on your stay. We’d be honored to welcome you back next time you're in the area, and we look forward to providing another excellent experience.Safe travels, and we hope to see you again soon!
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Al llegar la señorita en turno muy atenta y amable, lamentablemente fueron más desaciertos, al llegar a la habitación tenía mal olor, a orines de gato, las toallas olían mal, no había internet wifi, y lo peor fue el chico que estaba en el turno de la noche que súper mala actitud y sin atención.
Entiendo que por una tormenta no había wifi, pero huéspedes que tenían más tiempo ahí nos comentaron los mismo y la misma actitud del mismo joven…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Liz.G, Gestion de l’hôtel
Hello Francisco,Gracias por compartir su experiencia con nosotros. Lamentamos profundamente que su estancia no haya cumplido con las expectativas que esperábamos ofrecer. Nos alegra saber que encontró a la señorita en turno atenta y amable, pero lamento sinceramente los inconvenientes que encontró durante su estadía. El mal olor en la habitación, las toallas y la falta de internet wifi son problemas que tomamos muy en serio. Trabajaremos de inmediato para abordar estos temas y asegurarnos de que no se repitan en el futuro.En cuanto a la actitud del personal, queremos ofrecerle nuestras disculpas más sinceras. La experiencia que describe no refleja nuestros estándares de servicio y tomaremos medidas para mejorar en este aspecto. Su feedback es valioso y lo utilizaremos para realizar las mejoras necesarias. Esperamos que nos brinde la oportunidad de ofrecerle una experiencia mucho más satisfactoria en el futuro. Si decide regresar, por favor, no dude en contactarnos directamente para que podamos asegurarnos de que su próxima estancia sea excelente.