Note fondée sur 906 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Hotel 3 étoiles
À besoin d’un peu d’amour
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Isabel, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete this review. We value your feedback and hope you will consider staying with us again in the near future.
par un voyageur
Publié le 26 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2024 par Isabel, Gestion de l’hôtel
Thank you for this wonderful review! We hope to see you again soon!
par un voyageur
Publié le 30 avr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mai 2024 par Isabel, Gestion de l’hôtel
Thank you for this great review! We hope to welcome you back again soon!
par un voyageur
Publié le 26 déc. 2023 sur Expedia
The staff is very kind, the room very clean and beautiful. I recommend !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 déc. 2023 par Isabel, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete this review. We value your feedback and hope to see you again soon!
par un voyageur
Publié le 18 déc. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 déc. 2020 par Isabel, Gestion de l’hôtel
Thank you for this amazing review! We look forward to seeing you again soon!
par un voyageur
De nuit à Miami pour un déplacement professionnel
Publié le 21 févr. 2020 sur Hotelshôtel un peu vieillot, qui aurait besoin d’un sérieux coup de neuf. Prestation satisfaisante cependant, même si un peu chère.
Je n’ai pas testé la piscine extérieure, celle-ci n’étant ouverte que durant la journée.
Pas testé non plus le restaurant, ni le petit déjeuner ou encore le restaurant.
Les environs sont sympathiques , avec accès à la baie locale.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2020 par Isabel , Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir terminé cet examen. Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez apprécié notre propriété. Nous espérons te revoir bientôt.
par un voyageur
Publié le 4 janv. 2020 sur Expedia
The valet parking was excellent. The lady at the reception was not the most welcoming person to say the least. The lights in the room were unplugged so we had to search for the solution by ourselves (we didnt even want to call front deak after suchva cold welcoming) and the shower curtains were really dirty.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 janv. 2020 par Isabel , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete this review. We value your feedback and will use it in making future improvements. We hope you will visit us again soon.
par un voyageur
Publié le 2 oct. 2024 sur Hotels
Very nice property within walking distance of many restaurants.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Natalie, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete this review. We value your feedback and hope to welcome you back again soon.
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Natalie, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete this review. We value your feedback and hope to welcome you back again soon.
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Arya, you could have such a nice hotel if your owners paid some attention to it. We've been going to Arya for 3 years. For 3 years a "part" has been ordered for the elevators - only 2 elevators work now. During the busy season, believe me, THAT MATTERS. For 3 years the restaurant "is getting ready to reopen." For at least 2 years there's been scaffolding at the parking garage entrance. The only redeeming quality, and why we go, is the location in the downtown and across from Peacock Park. I sincerely hope that the owners aren't viewing this proximity of location as an excuse to continually ignore the maintenance of its facilities and amenities. We're only there a night at a time - if we truly wanted to vacation in Coconut Grove, we wouldn't be staying at Arya. Kudos to the staff, which has to deal with the owners' negligence. And would it kill you to offer free coffee in the lobby in the morning?
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Natalie, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete this review. We apologize for your less than satisfactory experience. We hope you will reconsider and allow us another opportunity to not only meet, but exceed, your expectations.