Note fondée sur 935 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
84 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Excellent hôtel

Publié le 27 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 janv. 2024 par Stephanie, Gestion de l’hôtel
Dear Gael,Thank you for your amazing review.We are excited to hear that you had an excellent stay with us and are looking forward to welcoming you back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 nov. 2023 sur Expedia
The terrace with the pool was really great!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 nov. 2023 par Stephanie, Gestion de l’hôtel
Thank you for your beautiful review.We are excited to hear that you enjoyed our pool deck.We are looking forward to welcoming you back soon.
5 sur 5
par un voyageur de Montreal

Publié le 5 janv. 2020 sur Expedia
Beautiful hotel. Staff is amazing. Big rooms and great common areas including a lovely game room for the kids. Excellent location in Coral Gables with plenty of restaurants and shop.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 déc. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2023 par Stephanie, Gestion de l’hôtel
Thank you for your 5-Star review.We are excited to hear that you had an excellent stay with us and hope to welcome you back soon.
2 sur 5
par un voyageur

Quel dommage !

Publié le 22 août 2019 sur Hotels
Nous sommes revenus cette année au Colonnade car nous y avions passé un excellent séjour l'été dernier. Mais les choses ont changé. Que s'est-il passé ? Y-a-t-il eu un changement de direction ? Nous ne savons pas. Les chambres ne sont pas propres du tout. Il y avait de la poussière partout. La piscine et le jacuzzi n'étaient pas propres non plus. Les banquettes et les transats à la piscine idem (photos jointes). Quel dommage un si bel endroit !!!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 juill. 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Hotel splendide très bien situé.

Publié le 26 nov. 2016 sur Hotels
Splendide Hotel très bien situé. La chambre très comfortable. Quelques petits détails a finir dans l'hotel: il n'y a pas de bar par ex, mais les traveaux sont en cours. Par contre je suis déçu qu'on ose demander 12,5 dollar par jour pour le Wi Fi !!! Pour le prix de la chambre cela devrait être gratuit. Le petit déjeuner est beaucoup trop cher, mais il y'a a quelques metres trois resto pour le petit déjeuner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 déc. 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello, Thank you so much for your review and the wonderful comments! We are happy to share with you that we just completed the construction and opening of our new lobby bar this Monday 12/5/2016. We wish we could have had it opened for your stay. Our Aragon Cafe does offer many great selections and we aim to provide the best quality breakfast but, should you choose to dine elsewhere, Miracle Mile is filled with many delicious options including Crema Restaurant located in the Hotels Rotunda on the Miracle Mile. Best Regards, Matt Lahiff General Manager
5 sur 5
par un voyageur de Lithia

Publié le 28 oct. 2024
Hotel is located in a lively part of a lovely city. Rooms are bright and spacious and have beautiful views in every direction. A pearl.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2024 par Stephanie, Gestion de l’hôtel
Dear Robin,Thank you for your stunning review.I am excited to hear that you had an excellent stay with us and enjoyed our location in the heart of Coral Gables and our spacious rooms.We are looking forward to welcoming you back soon.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Hotel needs some upgrades. Our room was dusty. Night tables were missing pieces. Bed spreads stunk.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Michelle, Gestion de l’hôtel
Good morning Elena, I am so sorry for all the hiccups you experienced while staying with us. Please accept my sincere apology. I hope to welcome you back for a better experience.
5 sur 5
par un voyageur de Weehawken

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Everything spectacular
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Michelle, Gestion de l’hôtel
Good afternoon, Alajandro,Thank you for staying with us and rating us. Hope to welcome you back real soon.