Note fondée sur 863 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 déc. 2022 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear LAURENT, It’s important to our entire team that all our visitors feel comfortable, so I’m very sorry that you did not enjoy your stay. We hope to serve you better should your travels bring you back to the area. Thank you for staying with us. Sincerely, Craig Haas General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Las habitaciones muy descuidadas las coronas rotas y me cambiaron tres veces de habitación. La limpieza mucho qie desear dejaban las sábanas sucias y solo limpiaban sufierficoalmente hubieron dos días sin limpieza y diario tenían que llamar para limpiar
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Diana, Thank you for taking time to review our hotel. Our housekeeping is now available by request. Now you can simply contact the front desk to request a room cleaning or just a few extra towels. We value your feedback and hope to host you again. Best, Craig Haas, GM
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Patrick, We appreciate your high recommendation and welcome you to settle in again anytime. Best, Craig Haas, GM
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Emilio, Thank you for sharing the awesome rating of your experience, and please visit us again. Best, Craig Haas, GM
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
It was an average stag
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Ben H., Thank you for staying with us and sharing your review. I am sorry that your stay was only average, as our goal is to exceed our guests’ expectations. We hope to have another chance to provide the stellar experience we strive for on a return visit. Sincerely, Craig Haas, GM
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Excelente ubicación y servicio ! Valet parking servicio muy adecuado y eficiente
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Wendi, It is fantastic to hear that you enjoyed your stay! We thank you for your compliments regarding our location and, more importantly, our staff. Each member of our team strives daily to provide positive guest experiences. Thank you for taking the time to share your review. Best, Craig Haas, GM
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Sean, We're happy to hear from you! It's great to know that you enjoyed your stay. Please plan to visit us again the next time you travel to the area. Best, Craig Haas, GM
5 sur 5
par un voyageur de Beaumont

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
I’ve been to Miami so many times and this was my best stay, walking distance to many popular spots in Brickell
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Krycel, What a high compliment! Thank you, thank you, thank you! I can't thank you enough for your business and this great review. We are thrilled to have exceeded your expectations and look forward to serving you again. Best, Craig Haas, GM
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Please call hotel to discuss late check in room was not ready on time
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous, We sincerely regret your experience. I apologize for not having a room ready for your arrival. This is not up to our standards, and we are constantly working on improving the quality of service provided; I hope you will give us another opportunity to provide you with the exceptional stay our guests have come to expect. Again, my sincere apologies for any stress we caused, and thank you for taking the time to write. Sincerely, Craig Haas, GM
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
No es tan bonito como en las fotos
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Estiven, We appreciate your business and your taking the time to share a review. I'm sorry that we weren't able to deliver a more positive experience. We thank you for your feedback and hope to host you again should you return to Miami. Sincerely, Craig Haas, GM