Note fondée sur 878 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
3,6 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Antoine, it seems your stay didn't quite meet your expectations. We would appreciate learning more about your experience. Input from guests such as you aids in our continuous efforts to provide excellent service. Providing your feedback would be greatly appreciated. Thank you.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 janv. 2024 sur Expedia
Nous avons réservé pour plusieurs lits, donc payer plus chère et nous avons reçu seulement une chambre avec 1 lit et un divan lit, pas super collaboration et selon moi aucun remboursement à venir, faite attention
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 janv. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Martin, il est regrettable d'entendre parler des difficultés rencontrées lors de votre séjour, notamment en ce qui concerne la disposition des lits. Bien que nous ne puissions pas modifier les expériences passées, vos commentaires ont été pris en compte et nous aideront à affiner nos efforts. Nous espérons avoir l'occasion de mieux vous servir à l'avenir.
1 sur 5
par un voyageur

Horrible

Publié le 2 août 2022 sur Hotels
Chambre pas propre avant d’arriver et pourtant facturation du ménage obligatoire à plus de 30 $ Demande à avoir de nouvelles serviettes après 2 jours et aucun changement de serviettes … 3 eme jours réclamation à la réception et ENFIN des serviettes. Extérieur (balcon) inutilisable car très très bruyant avec les moteurs de climatisation juste à côté
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2022 par HW, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir partagé votre expérience lors de votre séjour. Je m'excuse pour le manque de service et nous utiliserons vos commentaires pour apprendre et nous améliorer. S'il vous plaît contactez-moi directement et donnez-moi l'opportunité de faire les choses correctement. Hubert E. Wewer Directeur général
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 avr. 2022 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2022 par Reservations Department, Gestion de l’hôtel
Hi Anne, We are happy to hear that you had a 5/5 stay! It is guests such as yourself that make us feel proud of the hard work we put in to make sure your stay is pleasurable. Please come again soon, as you are always welcome at The Blue.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 déc. 2020 sur Hotels
Appartement tres grand et sympa juste un peu vieillissant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 déc. 2020 par Reservations Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Julien, thank you for your kind words. We hope to see you soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024
Very cleanly and professional. The accommodations are idea for vacation and relaxation. My first choice if I am in Miami. Thanks for a wonderful stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Melanie, thank you for staying with us at Provident Doral at The Blue Miami. We’re delighted you loved your experience and found everything to be ideal for your vacation. We look forward to being your first choice whenever you're in Miami again.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
It was a nice spot.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Eric, thank you for your feedback. We're glad you found the location pleasant. If there is anything specific you would like to share about your experience, please let us know.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Great location and amenities. VERY SECURE
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Tameka, we are thrilled you enjoyed your stay at Provident Doral at The Blue Miami. It's wonderful to know that you appreciated our location, amenities, and security. We look forward to welcoming you back in the future!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
When I arrived, they asked me to swipe my card and charge $100. The attendant said that the amount would be returned to the card, unless something had broken, in which case that amount would be deducted from the $100. The next day, I checked out with Gabriel. I asked Gabriel if I would be charged, because I used a plate and a glass and didn't have time to wash them. I also said that I left the empty bag of potatoes inside the grocery bag that I ordered with the sandwich. Gabriel assured me that I would not be charged. Today, August 16, 2024, I see that the hotel is charging me $52.09. I will call the hotel to find out why, because there is no reason to charge me that amount. I didn't order anything from the hotel restaurant, and there was nothing broken in the room. I had to pay $17 for parking to get a permit. I paid at the time with another card. There is nothing that justifies taking that amount away. If they don't fix this, I see it as bad faith and will dispute that amount on the card. I DO NOT RECOMMEND this hotel!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Luiz, it is concerning to hear about the unexpected charge on your card and the confusion regarding your payment. Addressing payment concerns is very important, and the team would like to resolve this matter for you. When you contact the hotel, the team will be more than happy to assist you in clarifying and resolving this issue.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
We’re delighted you loved your experience at Provident Doral at The Blue Miami. Thank you for choosing to stay with us. We hope to see you again soon!