Note fondée sur 758 évaluations de clients

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3,8 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
We would like to thank you for taking the time to complete our online survey about your stay.We strive to provide the best experience and your feedback helps us in our efforts to providing excellent service.Thank you for being our guest and we look forward to hosting you in the future.Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 oct. 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 avr. 2022 sur Expedia
Personnel très sympathique, établissement propre mais une petite odeur de renfermé qui s’est vite évaporée
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 avr. 2022 par Management, Gestion de l’hôtel
Cher Marilyn, Merci pour votre avis. Nous espérons néanmoins que cela vous aidera dans vos recherches. Cordialement, La gestion
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mars 2020 par Owner, Gestion de l’hôtel
Hi Thierry, Thank your for staying with us. We appreciate your time and your business. Come visit us again soon.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 févr. 2020 sur Expedia
le bruit de l'US 1 qui passe à proximité;demander à la direction d'etre logé complètement à l'arrière de l'établissement et non à l'avant ou meme coté piscine
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 févr. 2020 par Ownership, Gestion de l’hôtel
We are sorry the street noise was an issue. We many many many rooms that are perfectly quiet and are always happy to accommodate guests there.
4 sur 5
par un voyageur de Paris

Publié le 28 janv. 2020 sur Expedia
Hotel bien placé, il a été rénové, chambre correct et propre avec un changement des serviettes de toilettes tous les jours. Personnels très professionnels, le seul bémol à mon avis est le petit déjeuner certes de qualité mais très limités. Un buffet en libre service, aurait été plus judicieux . A part le petit déjeuner très restreint, je recommande cet hotel J'oubliais il y a une piscine chauffée avec une belle terrasse
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2020 par Ownership, Gestion de l’hôtel
We are so pleased you enjoyed your stay! We strive to meet and exceed all your needs in all of the areas you noted. I am sorry that you felt breakfast is limited, we find that cook to order tends to be higher quality than the buffet style you will find at other hotels. In any event, please come back and enjoy our heated pool again!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 déc. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 déc. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
At the Quality Inn Miami South, we strive to provide the best experience, we will do our very best to improve our services and we hope you give us another opportunity to impress you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your feedback, we are happy to hear you had a good experience and we look forward to hosting you again in the near future.Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
I liked that the staff were friendly, professional, and helpful when I needed to resolve any issue. I think the room was great except for minor details like the a/c & floor. These things were fixed once I mentioned it to the staff. The breakfast was edible and there were many items to choose from for consumption. I definitely would return because it was close to public transportation, there were many restaurants, and cute little cats nearby.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
At the Quality Inn Miami South we strive to provide the best experience. We continue to improve our property and your thoughts are a great tool for our team to make the necessary corrections. Thanks for being or guest.Kind regards,
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
They don't schane the bed
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Quality Inn Miami South. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests. We hope for an opportunity to properly host you in the future.Sincerely,