Note fondée sur 1 784 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Recordo, Rediresponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hey Marilyne,Thank you for taking the time out of your busy day to complete our survey. The staff at the Red Roof Inn PLUS+ Miami Airport and I felt great to see your 5/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.Red Roof hope you’ll visit us again on your next trip.Sincerely,RecordoRed Roof Management Rediresponse Specialist
par un voyageur
Publié le 26 mai 2024 sur Expedia
Great service !!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2024 par Linton RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hi Sindie,Thank you for telling us about your recent experience visit at RED ROOF PLUS+ MIAMI AIRPORT. I was happy to read that our great services met your expectations. Please know that feedback from our guests is always welcome at Red Roof as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience and we look forward to seeing you in your future travels.Sincerely,LintonRed Roof ManagementRediResponse Specialist
par un voyageur
Publié le 29 avr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 avr. 2024 par Recordo, Rediresponse Specialist , Gestion de l’hôtel
Hello Shirley, Thank you for taking a moment out of your busy day to complete our survey. The staff at the Red Roof Inn PLUS+ Miami Airport and I appreciate your 4/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip.Sincerely,RecordoRed Roof Management Rediresponse Specialist
par un voyageur
Avis
Publié le 28 avr. 2024 sur HotelsChoix d'être proche de l'aéroport suite atterrissage tardif.
Bon séjour avec food truck au pied de l'hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 avr. 2024 par Linton RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Cher invité,Merci de nous avoir parlé de votre récente visite au Red Roof Inn PLUS+ Miami Airport. J'ai été heureux de lire que notre proximité avec l'aéroport et le food truck ont été les points forts de votre visite. Sachez que les commentaires de nos clients sont toujours les bienvenus chez Red Roof car nous nous efforçons d'améliorer continuellement la qualité de nos services.Merci encore d'avoir partagé votre expérience et au plaisir de vous revoir lors de vos futurs voyages.Sincèrement,LintonRed Roof ManagementRediResponse Specialist
par un voyageur
Publié le 24 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Sashauna RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Rene,Thank you for taking a moment to complete our survey regarding your recent stay at the Red Roof Inn PLUS+ Miami Airport. I'm so glad we earned your 4/5 score. We aim to deliver a positive experience for all our guests and we're happy you were satisfied with your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. At Red Roof, your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,SashaunaRed Roof Management RediResponse Specialist
par un voyageur
Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia
Bien situé par rapport à l'aéroport. L'hôtel nécessite une cure de rafraîchissement, changer tapis sales dans le corridor. Pas de restaurants dans les environs a part 2 food truck. très bruyant à l'extérieur l'hôtel est situé en ligne avec la piste de décollage des avions. Nous avons apprécié la navette mais le service ne débute qu'à 6hres le matin.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2024 par Oshane RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Cher André,Merci d'avoir pris le temps de répondre à notre enquête auprès des clients. Nous apprécions vos commentaires suite à votre récent séjour au RED ROOF PLUS+ MIAMI AIRPORT concernant la localisation. Je m'excuse pour le manque de propreté que vous avez décrit ainsi que pour les autres problèmes mentionnés. Les commentaires de nos clients sont toujours les bienvenus chez Red Roof car nous nous efforçons d'améliorer continuellement la qualité de nos services.Merci encore d'avoir partagé votre expérience. Nous avons hâte de vous voir lors de vos futurs voyages.Sincerely,Red Roof Management
par un voyageur
Publié le 13 févr. 2024 sur Expedia
Le personnel était très gentil et la dame de la réception parlait même français. Ils ont un système d'entreposage des bagages (dans l'attente de votre chambre) qui est sécuritaire. Bien situé, à moins de 10$ en Uber de l'aéroport. Quelques dépanneurs accessibles à pied dans des stations service, sans plus.
Cependant, les chambres sont vieilles, mal entretenues, délabrées et le mobilier est usé pour la pas dire fini. Les draps étaient propres.
L'insonorisation est inexistante, nous avons peu dormi.
Bonne option pour une courte excale, sans plus.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par Nishaye RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Bonjour Michael,Merci d'avoir pris le temps de nous raconter votre expérience au Red Roof Inn PLUS+ Miami Airport. Le personnel et moi-même sommes heureux de voir que vous avez apprécié le service client fourni, la commodité de l'emplacement étant à proximité de l'aéroport et des magasins à proximité, ce qui vous a valu une note de 3/5. Cependant, je suis déçu que votre expérience globale n'ait pas répondu à vos attentes. Vous avez indiqué que vous n'étiez pas satisfait de l'entretien de la chambre. Nous encourageons les clients à informer immédiatement notre personnel de toute préoccupation, car nous nous efforçons de garantir une expérience confortable et agréable pour tous. Notre équipe Red Roof apprécie vos commentaires et résoudra les problèmes avec notre équipe pour garantir que des améliorations soient apportées.Lors de votre prochain séjour, si vous rencontrez des problèmes pendant votre séjour chez nous, veuillez contacter immédiatement notre réception afin que nous puissions nous occuper du problème et garantir votre satisfaction. Merci encore et nous espérons que vous nous rendrez visite lors de votre prochain voyage ! Nous avons hâte de vous voir lors de vos futurs voyages.Sincerely,NishayeRed Roof ManagementRediResponse Specialist
par un voyageur de Laval
Publié le 4 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par Sashauna RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Bruna,Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF PLUS+ MIAMI AIRPORT and I appreciate your 2/5 score following your stay. We aim to deliver a positive experience for all our guests, so in the future please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. At Red Roof, your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,SashaunaRed Roof Management RediResponse Specialist
par un voyageur
Publié le 15 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 janv. 2024 par Kerry-Lee RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Karina, Thank you for taking the time to leave a review. I appreciate your comments regarding your recent stay at the RED ROOF PLUS+ MIAMI AIRPORT. It’s disappointing to see you were displeased with your stay, resulting in a 2/5 score. We at Red Roof, aim to deliver enjoyable experiences for all our guest and we’re sorry to have not achieve that with your visit. In the future, please consider adding comments to your review to let us know what we’re doing well and where we can improve. Comments like yours, is always an encouragement to all of our staff as we aim to continuously improve the quality of our services to enhance our guest experiences. Thank you again for sharing your review. Sincerely, Red Roof Management
par un voyageur
Publié le 10 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 janv. 2024 par Linton RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Marc, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF PLUS+ MIAMI AIRPORT and I were delighted to see your 4/5 score following your stay. Our goal is to provide a clean and comfortable stay for all our guests and we’re proud to have achieved that with your visit. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. At Red Roof, your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests. On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip! Sincerely, Red Roof Management