Note fondée sur 64 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
4,1 Propreté de la chambre
4,1 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
It was clean and modern. Access to the property was efficient.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Maria, Guest Experience, Gestion de l’hôtel
Hi, Marisol! Thank you for your feedback. We're glad you found the property clean and modern, with efficient access.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Maria, Guest Experience, Gestion de l’hôtel
Hello, Efinio! Your rating matters to us, and we're sorry to hear your experience fell short. We're eager to learn more about your visit and how we can improve. Your insights are invaluable.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juill. 2024 sur Expedia
How big it was
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2024 par Maria, Guest Experience, Gestion de l’hôtel
Hi, Walter! Thank you for your perfect rating! We’re delighted you enjoyed the spaciousness of the property. We look forward to welcoming you back!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juill. 2024 sur Hotels
Appartement confortable mais manque des balais et il faut des poubelles plus grande pour la cuisine sinon en général je donne une note de 8/10
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2024 par Maria, Guest Experience, Gestion de l’hôtel
Hello, Christian! Thank you for your feedback and rating! We’re glad you found the apartment comfortable. We'll ensure to add brooms and larger trash cans to improve your experience. Looking forward to hosting you again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2024 par Maria, Guest Experience, Gestion de l’hôtel
Hello, Nancy! Your perfect score has brightened our day! We're delighted that your stay was everything you hoped for. Our team works diligently to create remarkable experiences, and your feedback reaffirms our commitment. We look forward to hosting you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2024 par Maria, Guest Experience, Gestion de l’hôtel
Hello, Sephora! Thank you for awarding us a perfect score! We're thrilled that you had a fantastic experience during your stay. Your feedback encourages us to continue providing exceptional service and memorable stays. We can't wait to welcome you back in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Maria, Guest Experience, Gestion de l’hôtel
Hi, Arianne! Thank you for awarding us a perfect score! We're thrilled that you had a fantastic experience during your stay. Your feedback encourages us to continue providing exceptional service and memorable stays. We can't wait to welcome you back in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juin 2024 sur Expedia
Me encantó el lugar lo recomiendo
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par Maria, Guest Experience, Gestion de l’hôtel
Hello, Keylin! Thank you for recommending us! We're delighted you loved your stay.
4 sur 5
par un voyageur

Very comfortable

Publié le 9 juin 2024 sur Hotels
It was a very quiet neighborhood. Felt secured. Easy access to trsnsportation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2024 par Maria, Guest Experience, Gestion de l’hôtel
Hello, Luz! Thank you for your kind feedback! We're delighted to hear that you enjoyed the peaceful ambiance and convenient transportation access during your stay. We look forward to welcoming you back soon!
3 sur 5
par un voyageur de Panama

Publié le 15 mai 2024 sur Expedia
Furniture looks run down, carpets have holes, the kitchen faucet was broken, the supplied kitchen scissors were also broken. The place is not worth what they charge. The good part was the cleanliness.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mai 2024 par Maria, Guest Experience, Gestion de l’hôtel
Hi, Ann! Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for the issues you encountered during your stay. Your comments are valuable, and we're taking steps to address the maintenance concerns mentioned. We're glad to hear that you found our cleanliness up to standard. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to provide a more enjoyable experience for you in the future.