Note fondée sur 886 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Anastasia, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us at SLS South Beach, and taking the time to provide us with your feedback.We are thrilled to hear that you enjoyed your visit! To us, comfort and service are just the beginning. At SLS South Beach, we strive to curate memorable moments and create destinations at each of our properties. You taking the time to share your experience means a lot to me and the rest of the team, and we look forward to welcoming you back soon!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Les chambres sont minuscules à peine tu ouvre la porte et le lit et à côté, pas de rangement obliger de laisser tes vêtements dans ta valise, les meubles sont vieux le lit grince, pour le prix que j’ai payé je m’attandais à un minimum de confort, la bouffe est extrêmement cher les drinks on en parle même pas trop bruyant on entend tout de la chambre, je ne reviendrais jamais dans cet etablissement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ismail,Thank you for sharing your feedback. We are concerned that your stay did not meet your expectations, especially regarding your room and our amenities. We strive to provide quality and comfort, and your insights will help us make necessary improvements. We regret that your experience was disappointing, and we hope you might reconsider visiting us in the future for a more enjoyable stay.Best Regards,Simon Sorpresi, Vice President - Operations, Miami
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 mars 2024 sur Expedia
Bon hôtel, proche de l’action.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 avr. 2024 par Ntiamoah, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us at SLS South Beach, and taking the time to provide us with your feedback.We are thrilled to hear that you enjoyed your visit! To us, comfort and service are just the beginning. At SLS South Beach, we strive to curate memorable moments and create destinations at each of our properties. You taking the time to share your experience means a lot to me and the rest of the team, and we look forward to welcoming you back soon!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 sept. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2023 sur Expedia
Highly recommand.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mathieu,Thank you for choosing our hotel for your recent visit to beautiful Miami Beach. We're glad you enjoyed your time with us, and it's the best compliment knowing you recommend us to fellow travelers. Our lovely design, incredible dining, and amazing beach club are among the many reasons our guests choose us. It would be our pleasure to host you again at SLS South Beach, so come back soon.Best Regards,Ntiamoah NimakoDirector of Front Office
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2023 sur Expedia
No accces to pool…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2023 par General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Lemire,Thank you for taking the time to share your comments with us. We are sorry to hear that you had trouble accessing the pool during your visit, and we can understand your frustration on the matter. Thank you for taking the time to share your comments, and we wish you safe and happy travels ahead. Best Regards,Ntiamoah NimakoDirector of Front Office
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 mai 2023 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2023 sur Expedia
Chambres excessivement petites. Les chaises près de la piscine réservées d'avance sans que personne y soit Pas d'eau au bord de la mer. Le personnel près de la mer regardant leur cellulaire et ne te servent pas et on a l'air de les déranger. Le restaurant de Sushi on a eu 45 minutes d'écart entre chaque convive
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 janv. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juill. 2022 sur Expedia
Très bon endroit, great staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2022 par Mel Rupert, Gestion de l’hôtel
Dear Jean-Alix, Thank you so much for taking the time out to share your feedback with us. Happy to hear that you had a great stay. Hope to see you soon. Best, Mel Rupert Director of Front of Front Office and SLS Services