Note fondée sur 898 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 31 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par S Coto, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 5-star rating! We look forward to welcoming you back soon.
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Tout est ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par S Coto, Gestion de l’hôtel
Thank you for the perfect rating! We’re thrilled to know you had a great experience. If there’s anything specific you enjoyed or if you have any suggestions for us, we’d love to hear them. We look forward to welcoming you back!
par un voyageur de Gatineau
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Je reviendrai sans hésitation
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par S Coto, Gestion de l’hôtel
Merci pour votre commentaire ! Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié votre séjour. Nous avons hâte de vous accueillir de nouveau au Sagamore. À bientôt !
par un voyageur
Publié le 29 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2024 par Melvin L, Director of Front Office. , Gestion de l’hôtel
Thank you for rating your experience and staying with us !
par un voyageur
Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
Very good service and location, I highly recommend it.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Melvin L, Director of Front Office , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience with us! We are delighted to know that the service and location was nothing short of great! We look forward to your return visit!
par un voyageur
Publié le 8 févr. 2024 sur Expedia
Excellent emplacement mais lnous avons eu la chambre après 16h
Trop tard ?
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 févr. 2024 par Guest Experience Supervisor, Gestion de l’hôtel
Hi raymond,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're delighted to hear that you found our hotel to have an excellent location. However, we sincerely apologize for the delay in providing your room until after 4 p.m. We understand that this was not ideal and we regret any inconvenience it may have caused.Your feedback is invaluable to us, and we will address this issue with our team to ensure a smoother check-in process in the future.We hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with a much improved experience. Thank you for choosing The Sagamore!
par un voyageur
Publié le 2 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 janv. 2024 par Guest Experience Supervisor, Gestion de l’hôtel
Hi Michel,We are glad to know that your overall experience was great! We would love for you to return so you get to enjoy a much better and unique stay.Thank you for choosing the Sagamore!
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2023 par Melvin L , Director of Front Office , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and sharing your rating.
par un voyageur
Publié le 27 avr. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mai 2023 par Guest Experience Supervisor, Gestion de l’hôtel
Hi Maude,Thank you for staying at the Sagamore and for choosing us as your home away from home. We are extremely happy to see that your stay was awesome! We would love for you to come back soon!
par un voyageur
Publié le 15 févr. 2023 sur Expedia
Dès le départ nous avons été très bien accueillis par Melody.
Nous avons eu surclassement dans une belle suite avec balcon
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2023 par Melvin L, Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
Hey Yannik, Thank you for staying with us and highlighting one of our amazing team members, Melody! I will be sure to share this feedback with her!