Note fondée sur 918 évaluations de clients

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4,0 sur 5
4,1 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Andy M, Gestion de l’hôtel
Eric, thank you for staying with us at San Juan Hotel. We’re delighted you enjoyed your experience. We're looking forward to welcoming you back!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 avr. 2024 sur Expedia
L’état de l’hôtel est au dessous de la moyenne : un vieux bâtiment avec des murs trop minces, on entend absolument tout... Le nettoyage de tout les jours est limité au stricte minimum Le personnel au desk est très aimable et très serviable. Le point fort de cet hôtel est sa localisation.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
Très bon rapport qualité prix et personnels efficaces et courtois (Merci Claudio) . Accès a la plage facile et pratique avec les chaises et parasol réservées. Par contre, Aucun privilège VIP n’a été offert comme indiqué a l’achat.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par Andy M, Gestion de l’hôtel
Louis, it's wonderful to hear that you had a superb experience at the San Juan Hotel. Your high rating means a lot to our team members. We do apologize for the VIP perk miscommunication. We look forward to hosting you again on your next South Beach visit!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 avr. 2024 par Andy M, Gestion de l’hôtel
Julie, thank you for choosing San Juan Hotel for your stay. We're glad to know your experience warranted a positive rating. Your support is appreciated and we hope to be your choice of accommodation in the near future.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 janv. 2024 par Andy M , Gestion de l’hôtel
Hello SandraWe appreciate you taking the time to share your feedback.Your experience is not up to the quality and standard we usually provide for our guests. It's unfortunate you had such challenges with our accommodations and that our facilities failed to exceed your expectations. We hold ourselves to a much higher caliber of service so we'll be sure to discuss your concerns moving forward.We do hope you allow us another opportunity to share a more positive experience with you soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 nov. 2023 sur Expedia
Hôtel confortable bien situé . Personnel du bar de la piscine très sympathique. Ménage des chambres a revoir
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 nov. 2023 par Andy M, Gestion de l’hôtel
Hello Karine,Thank you for taking the time to share you feedback about your most recent stay. We are thrilled you had a great time. We hope to see you again very soon !!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 nov. 2023 par Andy M , Gestion de l’hôtel
Hello Pierre,Thank you for taking the time to share your perfect 10/10. We are thrilled our staff was amazing in providing exceptional customer service.We hope to see you again very soon
5 sur 5
par un voyageur

Hotel Impeccable

Publié le 13 juill. 2023 sur Hotels
Hotel impaccable, à deux pas de la plage, 15 min de marche de Ocean Drive. Parfait.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2023 par Andy M , Gestion de l’hôtel
Dear Matthieu,We appreciate you for choosing the San Juan Hotel Miami Beach as your holiday destination.Thank you for taking time to submit a review about your recent stay with us, we are thrilled to see that you enjoyed our beach club and delicious coffee every morning. Our goal is to provide the best service that San Juan Hotel represents,We look forward to welcoming you back.Kind Regards,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2023 par Andy M , Gestion de l’hôtel
Dear Agnes,Thank you for taking the time to share feedback from your recent stay at San Juan Hotel. We are saddened to hear that your stay with us was less than perfect.We sincerely apologize for any inconveniences you might have experience during your stay.We hope you give us a second opportunity in the near future
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 avr. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mai 2023 par Jessica Szewczuk, Gestion de l’hôtel
Dear Catherine,Thank you for taking the time to leave us a perfect rating for San Juan Hotel.Thank you for staying with us. We hope to be seeing you soon.Best Regards,Jessica Szewczuk General Manager