Note fondée sur 905 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2022 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Mathieu, Thank you very much for your valuable feedback regarding your recent stay at our hotel. We are very sorry that we did not meet your expectation. If you would leave us the detailed issue that would be much helpful to improve the service and amenities. Hope you would give us another chance in the future. Have a great day !
2 sur 5
par un voyageur

Abusif

Publié le 16 déc. 2019 sur Hotels
Gros problème avec les prix pratiqués par cet hôtel qui nous a chargé 22dollars par jour pour l’usage de sa piscine alors que nous n’avons rien utilisé et que tout avait été payé a Hôtels.com. Avant l’arrivée. Ce système est enervant car vous êtes piégés sans pouvoir rien faire. Par ailleurs les petits déjeuners sont de piètre qualité pour un prix de 50 dollars pour le couple. Pas de buffet et tout doit être commander au menu.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 déc. 2019 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Andre, Thank you very much for your valuable feedback regarding your recent stay at our Hotel. Please be advised that daily U$20 plus tax resort fee is non optional to every guest and it was notified upon booking and upon check in as well. This resort fee includes 1 umbrella and 2 pool or beach lounge chairs, unlimited fitness access and WiFi internet service. Thank you for your kind understanding regarding this and wish you a happy holidays !
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2019 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear valued guest, Thank you very much for your excellent feedback regarding your recent stay at our Sea View Hotel. Looking forward to welcoming you again in the near future.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2019 sur Expedia
Nous avions pris une nuit en attendant le départ pour la croisière. Les critères étaient: accès à plage et resto pour le souper. La plage était infesté d'algues et l'odeur était intolérable. Le resto était dispendieux, il manquait plusieurs items au menu, et la cuisson de nos repas était complètement ratée.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2019 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you very much for your valuable feedback regarding your stay. Regarding your comment on beach, unfortunately because of Mother Nature, it is a problem, however, we are fortunate that city of Bal Harbour do have beach cleaning services as well as removal of the seaweed in place. Please be assured that the Maintenance teams are working on solutions for keeping our beaches looking their best! Regarding comment on Food & Beverage issue, we have been addressed to our F&B Manager. We wish you would give us another chance to show you improved the service and beautiful beach next time when you visit us.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 avr. 2019 sur Expedia
Etablissement bien placé et correct pour le prix. La cuisine laisse cependant à désirer. Ne prenez jamais le Pastry Basket au déjeuner. Croissants tellement rechauffés qu’ils sont secs et inmangeables.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2019 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Valued guest, Thank you very much for your valuable review regarding your recent stay at our Sea View Hotel Bal Harbour. Regarding your comment on Pastry Basket, we addressed to our Food & Beverage Manager. Thank you.
4 sur 5
par un voyageur

Peu mieux faire

Publié le 2 avr. 2019 sur Hotels
Personnel réception (Check in) assez désagréable. Emprunte CB 100 dollars alors que sur hôtel.com (50 dollars sont mentionnés ) + charge de 200 dollars (avance sur dépenses), jamais mentionné sur hotel.com. Attente près de 5 h avant de pouvoir obtenir ma chambre. On me répond sèchement que le règlement c’est 15h ... Points positifs on m’a finalement upgradé compte tenu de l’attente (chambre légèrement plus grande). Hôtel très calme, et terrasse petit déjeuner très agréable. Manque un spa et salle de fitness vieillotte.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2019 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Francis, Thank you very much for your valuable feedback regarding your stay at our Sea View Hotel Bal Harbour. Please be advised that At the time of check in, Sea View Hotel pre-authorizes estimated incidentals for the full length of the stay with the valid credit card provided for U$50 per night. Upon check out, this authorization is released automatically and it usually takes between 3-5 business days. As specified thru Hotels.com when you reserved, daily resort fee U$20 per day per room plus 11% tax which includes 2 chaise loungers at pool or beachside, 1 umbrella, free wireless internet access entire property including guest’s rooms Our official check in time is 3PM and check out time is Noon. Thank you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mars 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2019 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Valued guest, Thank you very much for your fabulous review regarding your recent stay at our Sea View Hotel Bal Harbour. We are very happy to hear that your stay was excellent with our amenities and superb service. We will share your kind feedback with our team and looking forward to welcoming you again in the near future.
5 sur 5
par un voyageur de Montreal can

Publié le 5 mars 2019 sur Expedia
Plage facile d accès et chambre spacieuse..service excellent..déjeuner très bon
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2019 par Nicole Castor, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup, Thank you very much for your excellent review regarding your stay at Sea View Hotel Bal Harbour. We are very happy to hear that you enjoyed our spacious room and excellent service. Looking forward to serving you soon in a near future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2019 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Valued guest, Thank you very much for your fabulous review regarding your recent stay at our Sea View Hotel Bal Harbour. We are very happy to hear that your stay was excellent with our amenities and superb service. We will share your kind feedback with our team and looking forward to welcoming you again in the near future.
5 sur 5
par un voyageur de Union City

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Jennifer, Thank you for your excellent rating of the Sea View Hotel in Bal Harbour, Florida. We're delighted to hear that you had such a positive experience with us. We look forward to welcoming you back soon!