Note fondée sur 923 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2023 par Shevonne, Gestion de l’hôtel
Dear Laurent,We are thrilled that you had a great overall experience and thank you for sharing your rating of our property. Please visit us again soon!Best Regards,Shevonne
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
We're proud to have earned your top score, Sarah. Please come back soon!
3 sur 5
par un voyageur

Restaurant service was terrible

Publié le 14 août 2024 sur Hotels
The restaurant experience was the worst I have ever had. We waited over 45 minutes for a drink and still did not receive it. Our dinner took over two hours. We didn’t receive several of the entrées. I would never go back there.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Jacquie, we are truly sorry to hear about your experience in our restaurant. This is not the standard we strive for, and we understand your disappointment. We are addressing these service issues to ensure they are rectified. We hope you will consider giving us another chance to restore your faith in our hospitality.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par HotelMgmt, Gestion de l’hôtel
Thank you for your five-stars. We look forward to your return and hope it's soon, Dionye!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Thank you for gifting us with your top score, Carolina! We look forward to your next visit.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Thank you, Julie! We can’t wait to welcome you back for another five-star stay!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Your excellent score is greatly appreciated, Alison! Thank you and we can't wait to host you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
The staff through out the hotel were attentive.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Lisa, it’s wonderful to hear our team's attentiveness stood out during your stay. We're committed to providing warm, personalized service to every guest. Thank you for your review and we look forward to welcoming you back for another excellent experience with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Hotels
Perfecta atención! Bryan espectacular!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Thank you Marcelo for your wonderful review! We're thrilled that our service, especially Bryan's, made such a positive impact on your visit. Our team works hard to ensure every guest has an outstanding experience. We can't wait to welcome you back for another memorable stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
The room/ hallways had an awful smell. It was a combination of a nursing home and wet dog.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Thank you Celines for bringing this to our attention. We’re committed to maintaining a fresh and welcoming environment for all our guests and will make sure to address this promptly. We hope you'll consider giving us another chance to provide a more pleasant experience on your next visit.