Note fondée sur 939 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Séjour très agréable
Publié le 27 août 2024 sur HotelsExcellent emplacement sur Océan Drive et ambiance musicale exceptionnelle. Petit-déjeuner raffiné, en accord avec l’hôtel. Par contre chambre et salle de bains très petits avec très peu de rangement, et odeur d’humidité.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par The Betsy, Gestion de l’hôtel
Dear Hervé, Thank you for sharing your feedback with us following your stay in South Beach. We're glad you loved our Ocean Drive location and ambiance, complete with live music. It was a pleasure to welcome you to breakfast each morning.We do apologize for any humidity present in your room, and we look forward to finding you the perfect room the next time you visit The Betsy, which we hope will be soon.Sincerely,Zach Plutzik, Managing Director
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par The Betsy, Gestion de l’hôtel
Dear Sandra,What a pleasure to find your positive score waiting for us. We hope you will make your way back to us again in South Beach soon.Sincerely,Zach Plutzik, Managing Director
par un voyageur
Publié le 30 juin 2024 sur Expedia
Très bel hôtel, idéalement situé, tranquille. Service courtois et professionnel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2024 par The Betsy, Gestion de l’hôtel
Hello Caroline,It was our pleasure to introduce you to the level of sophistication and service we hold dear here at our family-owned and operated hotel. We hope we can count on your return!Sincerely,Zach Plutzik, Managing Director
par un voyageur
Publié le 7 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2024 par The Betsy, Gestion de l’hôtel
Dear Anne-Sophie,We appreciate you taking the time to share your score with us, though we are disappointed to note that you did not experience the five-star stay we are known to provide for every guest. We hope our team was able to assist with any issue that may have arisen while you were with us, and we look forward to ensuring a perfect visit one day.Sincerely,Zach Plutzik, Managing Director
par un voyageur
Publié le 25 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2024 par The Betsy, Gestion de l’hôtel
Hello Benoit,Greetings from South Beach! It was a pleasure to welcome you to our family-owned and operated boutique hotel, and we hope we can count on your return.Sincerely,Zach Plutzik, Managing Director
par un voyageur
Publié le 20 avr. 2024 sur Expedia
Bel hôtel art déco , proche de la plage. Belle piscine en rooftop. Des livres et tableaux partout. Ambiance plutôt calme. Chambre joliment décorée et literie confortable
Compliqué de trouver son chemin dans l’hôtel, nous tournions en rond et nous n’étions pas les seuls. Le personnel n’était pas très serviable. Nous avions beaucoup de bagages à l’arrivée et nous avions du insister pour être accompagnés dans la chambre. Petit déjeuner moyen, notamment celui compris dans le prix de la chambre. Le café du petit déjeuner n’était pas top et l’alternative expresso à la carte était à 8$. La température de la chambre était soit très froide et soit très chaude avec un réglage assez aléatoire.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 avr. 2024 par The Betsy, Gestion de l’hôtel
Greetings Sebastien,Thank you for sharing your helpful review with our team. We are glad you loved our rooftop pool and enjoyed the books and paintings we fill our boutique hotel's rooms with, which does indeed create a calming and relaxing atmosphere.We are disappointed to hear that you were not guided to your room by a team member, especially when you had luggage because we do know that our two interconnecting buildings can be tricky to navigate. We will work to ensure future guests are not thus burdened, and we apologize for this oversight.We hope we can welome you back one day for a perfect visit.Sincerely,Zach Plutzik, Managing Director
par un voyageur
Publié le 26 mars 2024 sur Expedia
Le personnel est fort sympathique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mars 2024 par The Betsy, Gestion de l’hôtel
Dear Julie,It was a pleasure to introduce you to the five-star level of service we subscribe to at The Betsy, and we love that you experienced such a friendly welcome! Please make yourself at home with us any time you are in South Beach.Sincerely,Zach Plutzik, Managing Director
par un voyageur
Publié le 30 déc. 2023 sur Expedia
Best Pet Friendly Hotel - you feel like Home!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2024 par The Betsy, Gestion de l’hôtel
Dear Armaud,We do indeed love welcoming our four-legged guests to The Betsy, and we hope you and your traveling companion will be back to see us again!Sincerely,Zach Plutzik, Managing Director
par un voyageur
Publié le 20 déc. 2023 sur Expedia
J’avais demandé pour une arrivée vers 15h au lieu de 16h et nous avons reçu une des 2 chambres à 16h et autre à 17h ! Nous avons reçu 4 boissons gratuites pour l’attente …. Nous avons été surclassé et avions une chambre suite avec balcon au lieu d’une suite normale !! Elle était bruyante sur Collins, réveillés à plusieurs reprises dans la nuit et le matin par les travaux et marteaux piqueurs 😩 ! Je ne sais pas si la suite vaut réellement la peine par rapport au prix ? La propreté était laisse aller. Une dernière chose, nous n’avons pas pu profiter des installations sous une pluie et un vent démentielles…. De plus, nous avons attendu 45 mns pour le valet parking alors que nous l’avions commandé 45 mns avant. Cet hôtel reste un très bel hôtel entouré d’art ! Le personnel est tres courtois.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 déc. 2023 par The Betsy, Gestion de l’hôtel
Dear Mario,Thank you for sharing your concerns with us. While we are glad you found our team to be courteous and helpful at every turn, we apologize for the inconveniences you experienced during your stay. We wish you had better enjoyed your room upgrade, and we apologize for the wait. We hope we can welcome you back in the future to enjoy better weather here in South Beach!Sincerely,Zach Plutzik, Managing Director
par un voyageur
Publié le 12 nov. 2023 sur Expedia
Great place. Unfortunately, rooftop pool was not so clean… with very limited opening hours (11 to 5).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 nov. 2023 par The Betsy, Gestion de l’hôtel
Hello Mario,Thank you for sharing your positive score as well as your feedback for our pool maintenance team. We know we can earn your perfect score the next time you are in South Beach.Sincerely,Zach Plutzik, Managing Director