Note fondée sur 575 évaluations de clients

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3,4 sur 5
78 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Déçu par le dejeuner.. pas grand chose
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 août 2023 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 août 2023 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 août 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juin 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mathieu,Thank you, for your perfect rating of 5 out of 5! We're thrilled to hear that you had a wonderful experience during your stay. Providing excellent service and accommodations is our goal, and we're glad that we met your expectations. We appreciate your positive feedback and hope to have the pleasure of welcoming you back in the future for another fantastic stay. Thank you for choosing our hotel!Sincerely,Hotel Manager
3 sur 5
par un voyageur

Hotel bien placé personnelle agréable

Publié le 17 oct. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2022 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Chers moulins,Merci d'avoir pris le temps de nous laisser un avis. Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez apprécié notre emplacement privilégié, notre personnel amical et nos équipements. Nous espérons vous accueillir à nouveau prochainement pour un agréable séjour.SincèrementDirecteur de l'hôtel
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2022 sur Expedia
The location of this hotel was convenient, on our way to a further destination. The hotel needs some loving - pieces of carpet were ripped out of the floor in our room, knobs were missing, the AC unit smelled of urine, etc. The kids liked the pool and the free breakfast was convenient.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2022 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Dan, Thank you for your most important feedback. We were disappointed to read your review, and we hope you'll accept our apology for your experience. You deserved a relaxing and stress-free stay, and we were not at our best. Your comments are taken seriously, and we will identify why we failed so we can ensure a better experience in the future. Our entire staff would love for you to stay with us again so we can prove ourselves to you! Sincerely Hotel Manager
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2022 sur Expedia
Propreté douteuse
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2022 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for staying at our hotel. We appreciate your feedback. We have noted your comment regarding cleanliness. Our housing staff is doing their absolute best to assure nothing like this happens again. We hope you will give us a second chance to make it right. We look forward to seeing you on your next visit. Sincerely, Hotel Manager.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2019 par Quality Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We hope to see you soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2019 par Quality Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We hope to see you soon.