Note fondée sur 612 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de MEDIA
Publié le 26 oct. 2024
The advertised airport shuttle never showed up. Waited for a hour and had to Uber
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 oct. 2024 par Stephanie, Gestion de l’hôtel
Sorry for the confusion but you need to schedule an shuttle before hand. It is based on availability, as we share it with our sister hotel. Please let us know next time you are coming and we will schedule a shuttle for you. We appreciate your business and hope to see you again.
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2024
Fridge did not work and they just said it is what it is and did not try to fix or replace with a working one. For breakfast. People coming off the streets are allowed to come in so lines are super long. By the time we got up there all the food was gone :(
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Stephanie, Gestion de l’hôtel
Hi, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Stephanie, Gestion de l’hôtel
William,Thank you for your perfect 10/10 rating. We appreciate your business and your positive feedback. We look forward to welcoming you back in the future.
par un voyageur de El Paso
Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Stephanie, Gestion de l’hôtel
Thank you for your perfect 5/5 rating. We appreciate your business and your positive feedback. We look forward to welcoming you back in the future.
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Stephanie , Gestion de l’hôtel
Thank you for the five star rating. We appreciate your business and look forward to hosting you again.
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Clean and great breakfast!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Stephanie , Gestion de l’hôtel
Thank you for the perfect rating. We appreciate your business and hope to see you again soon.
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Stephanie, Gestion de l’hôtel
Thank you for your perfect 10/10 rating. We appreciate your business and your positive feedback. We look forward to welcoming you back in the future.
par un voyageur
Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Was not able to stay in property had to go some where else
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Stephanie, Gestion de l’hôtel
We apologize that there was a problem with the reservation and we were not able to accommodate you.
par un voyageur
Publié le 1 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Stephanie, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback! We appreciate your business and hope to welcome you back for another positive experience.
par un voyageur
Publié le 24 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Stephanie, Gestion de l’hôtel
Dear Kathy, thank you for your perfect 10/10 rating. We appreciate your business and your positive feedback. We look forward to welcoming you back in the future.