Note fondée sur 551 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Hadeel Gaber, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing for the Four Points by Sheraton Midland, sorry we didn't meet your expectations, and we hope to give us another try!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Hadeel Gaber, Gestion de l’hôtel
Thank yoi for choosing the Four Points by Sheraton Midland tx, we hope to visit us again
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Hadeel Gaber, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing the Four Points Midland, we hope to see you back again!
2 sur 5
par un voyageur

Last stay

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
First off, I only received one key second the young lady called me down to the front desk after running my card for incidentals to tell me that she didn’t complete the sale when I informed her that the charge was pending on my account. She then told me to calm down, which I had not expressed any anger or had was not upset in any manner I had to remind her. She was being offensive to the customer I requested her manager, was not able to speak with her, not on Duty, the outlets in the room were not working properly. The refrigerator was not cold and the toilet did not have adequate flushing abilities. I have stayed at this property before, but this was the last time.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Hadeel Gaber, Gestion de l’hôtel
Sorry to hear that and i hope you come back and try us again!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
nothing it is not worth the price of the room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Hadeel Gaber , Gestion de l’hôtel
Dear guest,sorry for the inconvenience , and we're hoping to give us another try!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Hadeel Gaber, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing the Four Points Midland and i hope you come back again!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
La puerta del shower no cerraba, no funcionaban las tomas para cargar los celulares, y la lámpara del escritorio la tuvimos que desconectar porque no funcionaba el apagador…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Hadeel Gaber, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review and we hope to see you again soon!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Hadeel Gaber , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at the Four Points Midland Tx. We hope to see you again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
Good I loved
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Hadeel Gaber, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing our Four Points Midland and we glad you enjoyed your stay. come back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Hadeel Gaber, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing the Four Points by sheraton Midland , we hope to see you again in our hotel.