Note fondée sur 542 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

the Jacuzzi in the room is excellent

Publié le 19 déc. 2022 sur Hotels
The stay was nice comfortable and calm, breakfast needs to be improved.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 déc. 2022 par Darin, Gestion de l’hôtel
Thanks for the 10! We will be sure to share your feedback on our food offerings with the appropriate department.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Micheal Lopez-General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We are happy to hear you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Micheal Lopez- General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great feedback on your most recent stay. We are glad to hear you enjoyed your stay and we look forward to seeing you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Very friendly staff and great location for my needs.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Micheal Lopez-General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great feedback on your most recent stay. We are glad to hear you enjoyed your stay and we look forward to seeing you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Hotels
I thought that the lights in the living room area should have been brighter. Seemed quite dark to me. I don't know if hotels don't think about this but I'm a cpap user and the machine needs to be as high or higher than your head. The side tables were to low and I had to stack some books in order to get the machine high enough.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Micheal Lopez- General manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your honest review on your recent stay. We will certainly take your suggestions into consideration. We look forward to welcoming you again soon.
5 sur 5
par un voyageur de Rockford

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Micheal Lopez-General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great feedback on your recent stay. We are so glad to hear you enjoyed your time with us. We look forward to welcoming you again soon.
5 sur 5
par un voyageur de Winston-Salem

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Love when sink is outside of toilet & shower area! Trundle couch/bed was great for my young kids. Staff was great at restocking breakfast area.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Micheal Lopez-General manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great feedback on your stay. We are happy to hear you enjoyed your time with us. We look forward to welcoming you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Micheal Lopez-General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great feedback. We are glad you enjoyed your stay, and we look forward to welcoming you again soon.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Micheal Lopez-General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for providing feedback on your most recent stay. We are sorry to hear that it was not up to your standards. Please feel free to reach out to me to let me know how we could have made your stay better. Thank you for choosing the Springhill Suites Midland.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Great place!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Micheal Lopez-General manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback on your most recent stay. We are glad to hear you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you again soon.