Note fondée sur 51 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
3,9 Propreté de la chambre
3,8 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2023 sur Expedia
la communication grâce à WhatsApp
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 avr. 2023 par numa Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Dear Stéphanie,We want to thank you for your feedback! It's always a pleasure to know that people enjoyed their time with us. We want to wish you all the best in the future and look forward to seeing you again soon! Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 déc. 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2022 sur Expedia
Son emplacement à 2 pas du Duomo et de la vie Milanaise est super .L inconvénient c est le bruit de la rue ..
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
Great location. Nice Apartment. We had dozens of mosquitos in our apartment and got bitten several times. They kept me up the entire night by buzzing by my head.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Giulia from Numa Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Dear Paul,Thank you for your feedback. We apologize for the inconvenience caused by the mosquitoes during your stay. For future reference, we offer mosquito spray for our guests in our Essentials Closet, available 24/7. We're glad you enjoyed the location and apartment, and we appreciate your feedback to help improve the guest experience.Best regards,
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
There was no staff, they communicated through what-up. We couldn't get into the property
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Giulia from Numa Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Dear Sima,Thank you for your feedback. We are sorry to hear that there was a technical issue during your stay. The comfort of our guests is our top priority. We are glad to see that our team was able to help you with the pin code. We would love to get the chance to follow up with you on your bad experiences. We’ll bring this up with our teams and see what we can do. Please let us know if you would like to discuss this personally, and we will get in contact with you. We would be delighted to be able to convince you of our services the next time you visit us.Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur de Napoli

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
A pochi passi dal Duomo, comodissima,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Giulia del Numa Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Gentile Maria,Siamo entusiasti di sapere che hai avuto un'ottima esperienza con noi. Le tue gentili parole sono molto apprezzate e ci auguriamo di rivederti presto!Cordiali Saluti,
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Numa Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Dear shaghayegh,Thank you so much for your rating. It would help us a lot if you could share your experience during the stay so that we can investigate from our side and get back to you with your feedback.Best regards,
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
Avia pulgas y nucho ruido que no deja dormir
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Numa Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Estimada Abigail,Gracias por tu informe. Apreciamos tu preocupación y nos gustaría asegurarte que la limpieza se toma muy en serio en todas nuestras propiedades. Nuestro personal realiza comprobaciones periódicas en busca de insectos y otras plagas para garantizar que nuestros huéspedes tengan una estancia confortable. Ten en cuenta que nuestro Equipo de Experiencia del Huésped está disponible 24 horas al día, 7 días a la semana, y que no recibimos ninguna queja tuya durante tu estancia. Habríamos estado encantados de ayudarte con cualquier problema.Si tienes más preguntas o dudas, no dudes en ponerte en contacto con nosotros.Esperamos que nos des otra oportunidad de mostrarte cómo es una estancia realmente maravillosa en una de nuestras propiedades.Saludos,
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Numa Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Dear Pilar,Thank you so much for your rating. It would help us a lot if you could share your experience during the stay so that we can investigate from our side and get back to you with your feedback.Best regards,