Note fondée sur 82 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
65 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Professionnel

Publié le 25 févr. 2024 sur Hotels
Hôte super attentionné, nous sommes arrivés très tard dans la soirée, organisation parfaite. Très propre et ordonné. Que demander de plus.
1 sur 5
par un voyageur

Very short night - planes over the hotel

Publié le 23 mars 2023 sur Hotels
I spent a horrible time at B&B Villa Giglio. The room are awful with a decoration from the 60' The planes are landing shortly after passing over the villa Giglio : so it is very noisy late in the evening and from 6 am it is impossible to sleep The restaurant for my diner was very very expensive with a very bad service - please do not stop there The breakfast is only opening at 07h30 so for people who book to catch an early flight it is impossible to have the breakfast...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mars 2023 par Nicholas , Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Jacques,I'm glad to hear that. The decorations are the same as the one in the pictures you saw when you made the reservation.The noise inside the room, with closed windows, upon the peak of a passing plane is still below 30dB, so I fairly doubt "it's impossible to sleep". Although, picking a place because is close to the airport and then complain about planes is a bit controversial, isn't it?The prices of the dishes are on the menu, and the menu is online, no-one pointed a gun at you to have dinner here.Also, don't really understand how can you qualify service when you order a single course of cold cuts.For people leaving early, we can provide a packed breakfast in the room, along with a coffee maker and everything else, but I don't see how that would concern you, since you had yours at 8.30.On the other hand, before criticizing everything around you because you're angry you lost your online poker game, you could learn to say "Hello", "Good bye" and "Thank you".Have a nice day.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2021 sur Hotels
pas de place a l'arrivée! la personne de l'accueil c'est démené pour nous trouver un autre hotel!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 oct. 2019 sur Expedia
Agencement de la chambre idéal pour une famille (pièces spacieuses)
5 sur 5
par LAETITIA

Publié le 23 août 2017 sur Hotels
Un peu difficile d'acses, j'ai adoré. À part celà, vraiment top. À suivre dans le temps.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 juill. 2016 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Excellent host and very clean and spacious property
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juill. 2024 sur Hotels
Vermieterin immer freundlich und hilfsbereit. Dazugehöriges Restaurant sehr gut.