Note fondée sur 63 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
75 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 mai 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 nov. 2018 sur Hotels
Très confortable, propre et agréable.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 janv. 2018 sur Hotels
Excellent séjour, égal à la description du site, bonne situation
3 sur 5
par un voyageur

No a/c

Publié le 10 oct. 2024 sur Hotels
The a/c was not working and we had to slep with a fan and open windows with all the noise of traffic
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
Fantastic location for a short trip in Milan and cannot fault the location at all. The check in process is confused. If you know what time you are arriving, phone ahead as there is no reception / self check in at the BnB, someone comes to meet you to give you the keys. The biggest issue for us was that the room was not very sound proofed and we could more or less hear conversations in the room next to us. The drain in the shower also had a bad smell but the room was otherwise very clean and tidy.
5 sur 5
par un voyageur de Dallas

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Comfortable,safe and great location

Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Room was decent size and fairly comfortable. Unfortunately the check in process was not great — you have to notify them via text 30 mins before arrival so they can let you into your room (there is no lobby for the hotel rooms as it is within a larger condominium building). We waited 15 mins past the agreed upon meeting time for someone to let us in.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 juill. 2024 sur Expedia