Note fondée sur 904 évaluations de clients

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3,1 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,1 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
The employee did’nt even look at us, no smile or anything That was unclean and smelled bad
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2023 sur Expedia
La chambre était bien, peu insonorisée
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2023 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Salut Keryanne,Merci d'avoir évalué positivement votre séjour !!Lilith#Équipe6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 nov. 2024
N/,a
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 nov. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi William,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 oct. 2024 sur Expedia
Its an old property, and i get that, but the dogs hair, the dog barking, and the hair in the bathroom, just nasty
2 sur 5
par un voyageur

Bad experience

Publié le 20 oct. 2024 sur Hotels
Mold in the shower and floor. Human hair on the floor. Cops were out front. Parking lot was quite littered with trash. Desk lady was rather rude. Refrigerator had a dirty fork left in it. One bar of soap that was used multiple times. Worst hotel experience I’ve ever had in thirty years. Hotel was booked up so couldn’t get another room.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2024 sur Expedia
It's a nice and quiet place
1 sur 5
par un voyageur

Run fast

Publié le 19 oct. 2024 sur Hotels
The faucet to the sink was broke, shower head rusty, room smelt like mold, hallways smelled like mold, bathroom wall had spots of feces on it, microwave plug wouldn't stay plugged, night front desk man sleep when we arrived and took his time unlocking the door and registering us. We had to ask for trash to be emptied and fresh towels. And one of the beds was broken. RUN FAST!!! we was not the only ones complaining.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 oct. 2024 sur Expedia
Nasty attitude at check in.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 oct. 2024 sur Expedia