Note fondée sur 888 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
3,6 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Tianna RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Alex, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the Red Roof Inn Milford - New Haven and I appreciate your 3/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,Tianna Red Roof Management RediResponse Specialist
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
Merci
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2024 par Sanesha RediResponse Specialist , Gestion de l’hôtel
Hello Claude,Thank you for taking the time to complete our guest survey. We appreciate your comments regarding your recent stay at the Red Roof Inn Milford - New Haven. It's great to see you enjoyed your stay, resulting in a 4/5 score. In the future, please consider adding additional comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests. On your next stay, should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we look forward to welcoming you back in the future! Sincerely, Sanesha Red Roof Management RediResponse Specialist
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mai 2024 sur Expedia
Correct for the price
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2024 par Chirell RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Dear Cheryl,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience at the Red Roof Inn Milford - New Haven. It is very gratifying to read that you had a great encounter with us and we really appreciate your kind comments about our location being correct for the price. Your feedback is essential as we strive to provide a clean, comfortable, values-based stay to all guests.Redroof can’t wait to see you Under Our Roof soon, where we can continue to offer you a clean and comfortable stay at an affordable price!Sincerely,ChirellRed Roof ManagementRediResponse Specialist
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mai 2024 par Sharma RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Daniel, Thank you for taking a moment to leave a review. The staff at the RED ROOF INN MILFORD - NEW HAVEN and I appreciate your 8/10 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests. On your next stay, should you have any issues while at Red Roof, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip! Sincerely, Sharma Red Roof Management RediResponse Specialist
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mai 2024 sur Expedia
Tout était bien mais pas de frigidaire dans la chambre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2024 par Linton RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Cher Jean-François,Merci de nous avoir parlé de votre récente visite au RED ROOF INN MILFORD - NEW HAVEN. J'étais heureux de lire que tout s'est bien passé pendant votre séjour. Quant au type de chambre réservé, il n’est pas équipé de réfrigérateur. Si vous choisissez de rester avec nous à l'avenir, je vous recommande de réserver l'une de nos chambres de luxe à 2 lits doubles qui contient ledit équipement. Sachez que les commentaires de nos clients sont toujours les bienvenus chez Red Roof car nous nous efforçons d'améliorer continuellement la qualité de nos services.Merci encore d'avoir partagé votre expérience et au plaisir de vous revoir lors de vos futurs voyages.Sincèrement,LintonRed Roof ManagementRediResponse Specialist
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 janv. 2024 sur Expedia
Les matelas etaient désastreux. Les ressorts fessaient mal au dos, la porte extérieur n’était pas étanche donc beaucoup de bruits venait de dehors , beaucoup trop daction a cet hotel , la police fesait constamment le tout de lhotel en auto
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 févr. 2024 par Sharma RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Merci, Jean-Michel, de nous avoir écrit suite à votre récent séjour dans notre hôtel RED ROOF INN MILFORD - NEW HAVEN. Nous sommes totalement déçus d'apprendre que vous avez été confronté à ces situations désagréables lors de votre récente visite. Veuillez accepter nos plus humbles excuses, car cela est loin d'être la norme que nous nous efforçons de respecter. Je porterai ces questions à l'attention de la direction pour un examen plus approfondi.Nous vous demandons de nous donner une autre occasion de faire une meilleure impression lors de votre prochaine visite dans l'un de nos sites Red Roof.Sincerely,Red Roof Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 déc. 2023 par Olivia RediResponse Specialist , Gestion de l’hôtel
Hello Audrey, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the Red Roof Inn Milford - New Haven and I appreciate your 5/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip. Sincerely,OliviaRed Roof Management RediResponse Specialist
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2023 par Olivia RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Josee, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the Red Roof Inn Milford - New Haven and I appreciate your 3/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip.Sincerely,Olivia RediResponse Specialist
3 sur 5
par un voyageur de Anjou

Publié le 26 juill. 2023 sur Expedia
Un lieux où ont peut amener nos animaux de compagnie. Car ils sont très limités .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2023 par Kerry-Lee Redi Response Specialist, Gestion de l’hôtel
Cher Gérard,Merci d'avoir pris le temps de répondre à notre sondage auprès des clients. J'apprécie vos commentaires concernant votre récent séjour au RED ROOF INN MILFORD - NEW HAVENJ'étais bien de savoir que nous étions votre choix idéal et notre politique d'animaux de compagnie gratuits était un plus pour vous. Les commentaires de nos clients sont toujours les bienvenus car nous nous efforçons d'améliorer continuellement la qualité de nos services.Merci encore d'avoir partagé votre expérience. Nous nous réjouissons de vous voir lors de vos futurs voyages.Sincèrement,Kerry-LeeSpécialiste de la réponse Redi
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2022 par Merry Garcia, Gestion de l’hôtel
I will make sure to share your Feedback with our team. Thank you for your response.