Note fondée sur 339 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 nov. 2019 sur Hotels
4 sur 5
par StephaneP de FRANCE

Hotel reccommandable

Publié le 18 août 2014 sur Hotels
Hotel agréable et confortable, prestations de bonnes qualités
5 sur 5
par SPR

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 mars 2014 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par FFIS, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking time out to share your rating with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Clean n easy
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par JHGM, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking time out to respond. We hope that we are able to serve you again in the future!!!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par JHGM, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking time out to respond. We hope that we are able to serve you again in the future!!!
5 sur 5
par un voyageur

Double-charged

Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
I was charged by this hotel for my stay although I had paid for the room through hotels.com. Beware! Hopefully it will be rectified soon.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par JHGM, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking time out to respond. We hope that we are able to serve you again in the future!!!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
My only issue was the servicing of the guest rooms. We never got refreshed and had to ask for new towels on our 3 day stay. The staff was excellent and efficient.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par JHGM, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking time out to respond. We will inform the housekeeping staff of the importance of sticking to the scheduled refreshes to rooms. We apologize for this and hope that we are able to serve you again in the future!!!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par JHGM, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking time out to respond. We hope that we are able to serve you again in the future!!!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2024 par JEH, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to give us a review of your stay. We truly appreciate you being one of our guests and hope that stay was a pleasant one. Lisa, we look forward to seeing you again in the near future!!