Note fondée sur 408 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de St-Hubert

Très bon choix

Publié le 19 oct. 2016 sur Expedia
Pour : confort, propreté
Emplacement : Bel emplacement, près de la route, mais assez reculé pour être silencieux. Restos et épiceries à proximité.
Un excellent confort, un personnel très accueillant, un déjeuner varié.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2017 par Jeffrey Webb, Gestion de l’hôtel
Merci de nous avoir fait savoir ce que nous faisons. J'ai partagé vos commentaires avec toute mon équipe
4 sur 5
par Marc de St-ambroise

Isolée

Publié le 24 juill. 2015 sur Hotels
L'hôtel est assez isolée. Il n'y a rien encore de bâti dans le secteur et c'est un peu inquiétant le soir lorsque nous arrivons tard.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Carissa, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review our property. We appreciate all of our guests thoughts and ideas.We look forward to your next stay with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Carissa, Gestion de l’hôtel
Dear Richard,Thank you for taking the time to review our property.Hearing our guests thoughts and ideas assist us in continuing to provide the best in hospitality!We look forward to your next stay!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 sept. 2024 sur Expedia
Nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Carissa, Gestion de l’hôtel
Dear Adrian,Thank you for taking the time to review our property. We appreciate all of our guests thoughts and comments as well as ideas as this allows us to continue to provide the best in hospitality!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
Staff was friendly and helpful. Room was comfortable. Shower pressure was amazing. Breakfast had options: cereal, oatmeal, toast, eggs, turkey sausage, bacon, french toast, coffee, and juice. I will be staying here again if in the area.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Carissa, Gestion de l’hôtel
Dear Laura,Thank you for the amazing review. It is very important to us to hear our guests thoughts and feelings about each stay. It allows us to continue to provide the best in hospitality. We look forward to your next stay with us!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Carissa, Gestion de l’hôtel
Dear Josefina Thank you for taking the time to review our property.Hearing our guests thoughts assist us in continuing to provide the best in hospitality.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
We stayed here almost 2 years ago and that’s why we picked it again. Room was ok relatively clean. The bed was horrible and the next morning I asked for it to be changed. Front desk said they would “try” to get bed changed. Nothing happened. Room was half ass cleaned and bed was never made, no fresh towels but they did empty the trash. Also towel holder almost fell off the wall and hit my husband. Not impressed with this hotel anymore.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Carissa, Gestion de l’hôtel
Dear Susan,Thank you for taking the time to review our property. We appreciate all of our guests thoughts and comments. Unfortunately we do not just change out entire beds in rooms while a guest is in the room. Our beds are Marriott standard, all purchased at the same time and replaced per Marriott specs. Even if it was possible to just swap an entire bed during a guests stay, the bed would have been the same. Im glad you were happy with the cleanliness of the room and we are very sorry you were unhappy with the bed. If it was possible to fix that for you we would have.I hope you choose to give us the oppurtunity to make sure your next visit is better.Thank you again for choosing Fairfield By Marriott.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Carissa, Gestion de l’hôtel
Hi KathyThank you for taking the time to review our property. We appreciate all of our guests thoughts in order to help us ensure we continue to provide the best in hospitality.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Carissa, Gestion de l’hôtel
Dear Michael,Thank you for taking the time to review our property. We appreciate all of our guests thoughts in order to help us ensure we continue to provide the best in hospitality.