Note fondée sur 923 évaluations de clients
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4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 9 août 2019 sur Expedia
par Patrice
Hotel correct avec bon rapport qualité/prix
Publié le 22 janv. 2017 sur HotelsL'hotel était en cours de rénovation. Les chambres étaient donc toutes rénnovées.
Le bar est agréable, le petit déjeuner est correcte avec Oeufs, pommes de terre, saucisses, bacon grillés, possibilités de faire des gauffres.
par Jean Michel
Publié le 16 déc. 2015 sur Hotels
par luv
Publié le 4 oct. 2015 sur Hotels
par Virginie
Publié le 20 juill. 2015 sur Hotels
Recommandé
pour Tout le mondepar teumere de TAHITI
agréable séjour
Publié le 4 juill. 2012 sur Expedia
Pour : tout était sympathique
Contre : rien à dire
Emplacement : emplacement idéal
très bon hôtel, bien situé et agréable... et le petit déjeuner est vraiment exquis et copieux... les chambres sont confortables et les lits... un délice de dormir dans des lits aussi immenses !!!
l'hôtel est entouré de boutiques nécessaires à notre quotidien... juste à côté un "Safeway"... tout pour la nourriture... excellent.
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Excellent
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Expedia
I am a 10-year platinum member with expedia, traveling a lot. Not my first time at this property but I never had such an experience.
In the first night, I have been bitten by some insect. I have reported it at the front desk and shown the pretty big bite mark (was already 3 inch in diameter).
The lady played it down and was busy trying to blame shift asking whether I had the window open (I did not) and they gave me a desinfectant wipe (like the ones I havd a dozen of from planes). No antihistamines - which I had to buy myself. Now, a week later, I still have trouble and racked up medical bills around $50 ... I would have at least expected some kind of support or partial refund for my medial cost (not speaking of the week-long itching).
I mean, I was bitten by some poisonous insect in that hotel and it turned bad. Unfortunately, I cannot attach pictures here.
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Expedia
I am a 10-year platinum member with expedia, traveling a lot. Not my first time at this property but I never had such an experience.
In the first night, I have been bitten by some insect. I have reported it at the front desk and shown the pretty big bite mark (was already 3 inch in diameter).
The lady played it down and was busy trying to blame shift asking whether I had the window open (I did not) and they gave me a desinfectant wipe (like the ones I havd a dozen of from planes). No antihistamines - which I had to buy myself. Now, a week later, I still have trouble and racked up medical bills around $50 ... I would have at least expected some kind of support or partial refund for my medial cost (not speaking of the week-long itching).
I mean, I was bitten by some poisonous insect in that hotel and it turned bad. Unfortunately, I cannot attach pictures here.