Note fondée sur 931 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Pas du tout à la hauteur d'un Sheraton

Publié le 13 août 2023 sur Hotels
Pas du tout à la hauteur de ce qu'on peut attendre d'un Sheraton. "Cabana" tout juste digne d'un motel. Taches sur la moquette et le canapé, ensemble douteux, pas d'ascenseur pour monter à la chambre ! Chambre pour 3 : 2 serviettes et un peignoir. On a demandé serviette et peignoir : nous avons attendu en vain. Pas de piles dans la télécommande. Personnel mal aimable...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2023 par Sheraton San Jose, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback and I've shared your comments with our housekeeping staff.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2019 sur Hotels
hôtel agréable avec une belle piscine, chambre spacieuse et confortable mais absence de petit frigo à l'intérieur WIFI et place de parking en supplément à régler par jour dommage pour un établissement de ce standing
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2019 par Sheraton , Gestion de l’hôtel
Thank you for providing your honest feed back regarding your recent stay with us. We appreciate your input, and we look forward to making the necessary changes to help improve our hotel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 déc. 2024
the garden suites are huge. Awesome place to stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 déc. 2024 par Sheraton San Jose, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive rating and feedback, we appreciate it.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Sheraton San Jose, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive rating! We appreciate your time and for choosing the Sheraton San Jose.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Sheraton San Jose, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to let us know about you stay with us. I hope to see you again next time you are in the San Jose area and we can make it a 5 out of 5!!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Sheraton San Jose, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us of your stay. I do hope we were able to make your stay memorable and correct any concerns you had. Come back and see us next time you are in the San Jose area.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
There were markings all over the headboard and what I think were markings on the sheets as well but couldn’t tell.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par Sheraton San Jose, Gestion de l’hôtel
I will share your comments with Housekeeping leaders, I do apologize. Thank you for your time and for staying with us.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
We stayed in a 1 bedroom suite. Upon entering the room, we did not feel the room was cleaned. Carpet was dirty and not vacuumed. Ceiling had mold and dirty spots. Overall, we didn’t enjoy our stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par Sheraton San Jose, Gestion de l’hôtel
I do apologize about your experience, I will share your comments with Housekeeping leaders. Thank you for your time.
3 sur 5
par un voyageur de State College

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Shower flooded with water as the water drained too slowly. We were locked out of the room at 11am although the check out time was 12 pm and I had asked permission to vacate late.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Sheraton San Jose, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us of your stay.I do hope all these concerned were corrected in a timely manor for you. We do apologize for the confusion and any inconvenience that this caused. We would love for you to come back to see us next time you are in the San Jose area for a much improved experience.
5 sur 5
par un voyageur

출장

Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
산호세 출장으로 적격
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Sheraton San Jose, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.